15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
onze steur is ook uit de vijver gesprongen. we hebben hem terug kunnen gooien maar 2 dagen later lag ie er weer naast.
wij hebben er ook gewoon vislijn over gespannen en dat helpt goed tegen rijgers. |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-3-2012(UTC) Berichten: 183
|
Vislijnen er rond Cd's in bomen helpt ook Fake reiger helpt ook
Ik zat met hetzelfde probleem , dus kan het wel weten
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 29-4-2012(UTC) Berichten: 18
|
er loopen genzen, pauwen, polle, kippen en eenden rond in het bos. ik heb vroeger op het conteinerpark gewerkt en ze hebben daar eens een hele doos cd's binnen gebracht en heb er nog wel een hoop liggen dacht gebogen ijzer staafje in de grond te steken met een cd als ik er ni ben. om de meter een staafje met cd. zou dit kunnen werken. heb vandaag ook mijn school goudwinde ni meer gezien. ik heb een foto genomen van die vrouw dat er nu nog woond van op haar facebook maar dat is dus de vijver. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 17 juli 2012 21:09:32(UTC)
| Reden: Niet aangegeven rafael.deneyer heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Nick_S schreef: Fake reiger helpt ook
weet je het zeker? diesel heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
groet erik |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
rafael.deneyer schreef:er loopen genzen, pauwen, polle, kippen en eenden rond in het bos. ik heb vroeger op het conteinerpark gewerkt en ze hebben daar eens een hele doos cd's binnen gebracht en heb er nog wel een hoop liggen dacht gebogen ijzer staafje in de grond te steken met een cd als ik er ni ben. om de meter een staafje met cd. zou dit kunnen werken. heb vandaag ook mijn school goudwinde ni meer gezien. ik heb een foto genomen van die vrouw dat er nu nog woond van op haar facebook maar dat is dus de vijver.
Jij zal wel een grote tuin hebben dan |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
diesel schreef:Nick_S schreef: Fake reiger helpt ook
weet je het zeker? Volgens mij zijn het tamme, of opgezette? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 18-7-2011(UTC) Berichten: 153
|
diesel schreef:
weet je het zeker?
ehm welke is de fake reiger? haha
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 29-4-2012(UTC) Berichten: 18
|
ronalddehoog schreef:rafael.deneyer schreef:er loopen genzen, pauwen, polle, kippen en eenden rond in het bos. ik heb vroeger op het conteinerpark gewerkt en ze hebben daar eens een hele doos cd's binnen gebracht en heb er nog wel een hoop liggen dacht gebogen ijzer staafje in de grond te steken met een cd als ik er ni ben. om de meter een staafje met cd. zou dit kunnen werken. heb vandaag ook mijn school goudwinde ni meer gezien. ik heb een foto genomen van die vrouw dat er nu nog woond van op haar facebook maar dat is dus de vijver.
Jij zal wel een grote tuin hebben dan redelijk ik zeg het kijk eens op google map op slikkestraat in humbeek hij komt direct op de hoek van het bos heel het bos is van mij
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.