30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Hallo,
Ik heb even een vraagje, ik heb gezien dat er prijzen te winnen zijn met het maken van de mooiste printscreen, maar mijn vraag is : Hoe maak ik een printscreen? Wie kan me hierbij helpen? Groeten |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Hoi Jasper, Op jou pc zit een knopje prtSc.(printscreen). Als je dit knopje indrukt maak je een schermafbeelding. Vervolgens open je paint. Drukt op ctrl + v en jou printscreen komt tevoorschijn. Daarna opslaan als,en je bent klaar om die foto te uploaden. suc6 Bewerkt door de gebruiker woensdag 18 juli 2012 09:01:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
groet erik |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Ik maak zelf gebruik van het programma GreenShot. Hierdoor wordt het iets makkelijker om snel en veel printscreens te maken. Het programma is te downloaden op de volgende website: http://getgreenshot.orgOm het programma optimaal te kunnen gebruiken moet je na de installatie een paar instellingen veranderen. Ik zal door middel van screenshots duidelijk proberen te maken hoe ik de instellingen heb staan. Uitleg:Open na installatie de verborgen pictogrammen op je bureaublad. Klik met je rechter muisknop op Greenshot en selecteer 'preferences' Je komt nu in het instellingen scherm. Hieronder staan de instellingen die ik gebruik. - Klik je nu op PRINTSCREEN dan kan je met je muis een gebied selecteren. Nu wordt enkel van dit gebied een schermafdruk gemaakt. - Als je na het wijzigen van de instellingen op CONTROL+PRINTSCEEN drukt worden er schermafbeeldingen automatisch opgeslagen in een map op je bureaublad (of andere locatie die je hebt opgegeven). Op deze manier kan je snel achter elkaar printscreens maken die je later kunt aanpassen als de karper weer weggezwommen is Het resultaatSucces! Bewerkt door de gebruiker woensdag 18 juli 2012 10:34:20(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Dankjewel heren! ga het gelijk downloaden! |
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.