50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
nou henk bij mijn vismaten heb ik ook de naam de brasemtikker, zelfs op water waar men zei dat er bijna geen slijmjurken zaten vang ik ze...... Helaas als je eenmaal deze titel hebt kom je er bijna niet meer vanaf......
Netjes Tim met je 2 karpers(karper) .....
Ben benieuwd of het gezellig is met jou Ron
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
volgend week-end een 48 uurs sessie pakken op het kanaal hopelijk dan karper ipv brasem. |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
|
ik hoop het voor je van wel, maar je weet het als je eenmaal als brasemkoning gekroond bent kom je daar heel moeilijk van af................. |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
ja vertel mij wat ik heb die titel alweer een paar jaartjes whahahaahaahaah |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Een hele goeie vroege morgen luitjes! Hier spreekt een blije karpervisser..,45min geleden mn 1e vis van 2010 gevangen! 18 pond schub! Hupsakeeee! Foto komt morgen als ik thuis ben! Groetjes en weltrusten,ik duik mn slaapzak weer in! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Lekker gevoel is dat he zo in de nacht(vissen) |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
gefeliciteerd Tim! de eerste is goud waard!
|
|
|
|
|
netjes Tim, de kop is er vanaf nu nog meer vangen deze sessie |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 4-10-2009(UTC) Berichten: 437
|
Mooi Tim,ben zelf net nog effe wezen pennen. Niet zo erg dat Sonja Bakker weer terug is ,maar de karpers waren blijkbaar aan het Sonja Bakkeren,want kreeg ze niet aan het eten.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
ook net terug van een nachtje, wel pieperij en veel leven op de voerplek maar helaas 2010 staat nog steeds op een vette blank. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Dat is jammer Ronald. Maar gelukkig ben je niet de enigste, deze jongen heeft ook al een paar visloze sessies achter de rug. Laten we maar hopen dat de aanhouder wint
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
ik ga het morgen weer proberen. hopelijk zijn de vissen me goed gezind!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
doe morgen ook weer een poging......... |
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Hier de foto van mn 1e vis van 2010! Inclusief papegaaienbekkie Geeft niks,vond het een mooie vis! Op naar nummer 2,3,4 en ga zo maarrrr doooooooor! groetjessss |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
schaam me kapot maar mag ik hier ook vermelden dat ik een platte had dit weekend :$ |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
|
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
|
goed gedaan Tim, zonde van zijn papagaaienbek.... wou van het weekend in de ochtend wel ff pennen maar ik heb lekker alles voor Frankrijk uitgezocht, bij elkaar gezet en het grootste gedeelte al in gepakt..... Bewerkt door de gebruiker zondag 11 april 2010 20:44:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
waarom vangt iedereen karper en ik brasem grrrrr niog effe en ik krijg een bijnaam |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
pas je wel op loedel als je eenmaal als brasemkoning gekroond wordt kom je er niet meer van af.....
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.