25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
mensen wel lezen he!! ik heb het over een verhaal wat ik gelezen had..
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-7-2009(UTC) Berichten: 316
|
MarkDijkslag schreef:een ding is in ieder geval zeker, het zijn echt ranzige beesten, maarja heb er op het moment geen last meer van op dat water. is echt een periode volgens mij. je staat wel raar te kijken als je er 1 aan hebt hangen kan ik je vertellen.
We noemen jou dan ook niet voor niets: Rattenvanger van Zwolle |
Het is alle dagen visdag, maar geen vangdag. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 20-2-2010(UTC) Berichten: 16
|
JulienH schreef:MarkDijkslag schreef:een ding is in ieder geval zeker, het zijn echt ranzige beesten, maarja heb er op het moment geen last meer van op dat water. is echt een periode volgens mij. je staat wel raar te kijken als je er 1 aan hebt hangen kan ik je vertellen.
We noemen jou dan ook niet voor niets: Rattenvanger van Zwolle hahahahahah lul maar mooi jongen..... wacht maar jongen tot het jou gebeurt.k om ik nooit meer bij van het lachen denk ik!!
|
|
|
|
|
Quote:wacht maar jongen tot het jou gebeurt
denk dat je inderdaad wel erg raar staat te kijken.. maar al is die siliconen jasjes al geprobeerd? Bewerkt door de gebruiker maandag 5 april 2010 23:35:05(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
ja of die armamesh van fox? |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-12-2009(UTC) Berichten: 274
|
t was vanacht wel weer feest,geen schade of rattan in de plu,maar wel gekrijs dat ze elkaar aanvielen,moet zeggen heb beetje een trouma opgelopen aan die vieze ratten,dus ja schrikt wel als je ze ziet(ik)
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 5-2-2010(UTC) Berichten: 95
|
Jip mannen,... Heb ook gevist waar het zwart zag van die vieze vuile beesten. Wij hebben er op een nacht 52 gevangen met een gewone ratteval. Indien je geen last in en rond u tent wil van deze ranzige viervoeters is er maar 1 remedie ... Je neemt een fles WC-eend en dit giet je rond u tent ... Ze zullen niet over die lijn komen wees daar maar zeker van , wat de inhoud of inpact is op de fauna & flora , laat ik in de midden . Indien je er erg mee verveelt zit , doen zou ik zeggen & je zal me gelijk geven . gr
|
|
|
|
|
welke wc-eend? nog een specifieke geur
|
|
|
|
|
Leroy86 schreef:welke wc-eend? nog een specifieke geur Met kaas of toverfluit ......;
|
|
|
|
|
alle gekheid op een stokje.. zal het eens proberen
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
nou bedankt weer een tip erbij. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
steef zenden schreef:als iedereen met wc-eend gaat spuiten rond zijn stekken is ook niet goed voor het milieu.... wat denk je als dat via het grondwater in je viswater komt en op eens alle karpers boven komen drijvenzou dat niet uitproberen Daar heb je wel gelijk in ,....... Maar als je de kilos bollen gaan rekenen die er in een jaar worden "gedropt". Denk dat je wel anders zou kijken , wat er aan de bollen wordt toegevoegd , van flavours & andere toestanden...... Dat is dan ook weer niet goed hoor , een peuk wegsmijten heeft ook 2 jaar nodig om te verteren...... Ik deed het ook niet graag , maar na 3 schepnetten ,4 matten , tent , boulliezakken , tassen te hebben vervangen konden ze het schudden hoor. Dat het niet goed is weet iedereen , maar als het de enige oplossing is ....weet ik wat gedaan. wave12 wave12 wave12 Bewerkt door de gebruiker zaterdag 10 april 2010 22:48:56(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Je kan het ook resolut aanpakken en een beetje met rattengif strooien op de plaatsen waar je zeker van weet dat daar alleen de ratten komen en geen andere dieren |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Rattengif is niet selectief en dood alle dieren die het consumeren. bovendien is het spul ook schadelijk voor onze gezondheid. Wc eend oftewel bleek lijkt me nu ook geen goedje om zomaar de natuur in te gooien. waar ik meer naar kijk zijn dierenverschrikkers die werken doormiddel van ultrasoon geluid. knagers kunnen bepaalde geluidsfrequenties niet waarderen namelijk. Oa. Conrad levert verschillende soorten verschrikkers voor allerlei ongedierte, zelfs voor wilde zwijnen! een stuk minder dieronvriendelijk en bovendien niet mileuvervuilend!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 4-10-2009(UTC) Berichten: 437
|
Hoop niet dat dat geluid ook de karpers verjaagd:-" Mensen ik hoop toch niet dat we dadelijk ook nog aan rattenbestrijding gaan doen he. Als je ze thuis aantreft heb je mijn zegen,maar als we aan het water zitten zijn we in principe bij hun te gast. Natuurlijk is het niet leuk dat je spullen kapot gevreten worden,maar dan vind ik het idee van Tim toch beter.
|
|
|
|
|
ik bedoel wel de doosjes met rattengif er in en niet het rattengif zo strooien, want dan eten er ook andere dieren van............... maar Tim jouw tip is ook een goede..... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
|
Ja dat klopt het is hum,aner en beter voor het milieu maar van die wc eend is wel een tip op zich. Gelukkig hebben we weinig last van die beesten hier/ |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
steef zenden schreef:ik bedoel wel de doosjes met rattengif er in en niet het rattengif zo strooien, want dan eten er ook andere dieren van............... maar Tim jouw tip is ook een goede..... je kan het ook gewoon accepteren dat je in zijn leefgebied bent |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
dat doe ik ook, heb gelukkig geen last van ratten op mijn stekken |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.