CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Vangst meldingen
»
mooiste vangsten van deze zomer...tot nu toe
5 ponder Lid sinds: 3-3-2012(UTC) Berichten: 37
|
Bewerkt door de gebruiker zondag 15 juli 2012 19:38:47(UTC)
| Reden: Niet aangegeven fredjestars heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
wil niet vervelend zijn maar heb je die bekken al gezien? |
groet erik |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 3-3-2012(UTC) Berichten: 37
|
ja die zijn gevangen op een water niet ver van thuis,het nadeel is dat daar veeel gevist word en de bodem is niet vrij van takken (boomstronken) wier enzo. De kans dat ze er vast zwemmen is 7op de 10 Mischien daarmee dat ze wat afzien denk ik Bewerkt door de gebruiker zondag 15 juli 2012 19:56:32(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Als je foto's plaatst verklein ze eerst, en je kan vangst melding doen in vangsten juli. blijft het overzichtelijk. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 23-6-2012(UTC) Berichten: 143
|
fredjestars schreef:De kans dat ze er vast zwemmen is 7op de 10 Dan kun je er beter niet gaan vissen. Het welzijn van de vis is het belangrijkst toch?
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Vangst meldingen
»
mooiste vangsten van deze zomer...tot nu toe
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.