25 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 424
|
deze om 1.37u (; Willem DW heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 30-6-2011(UTC) Berichten: 90
|
Ik wil graag met de wedstrijd meedoen maar weet niet hoe ik printscreens maak wie helpt me?
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 3-6-2011(UTC) Berichten: 83
Bedankjes: 1 keer
|
stefankarp schreef:Ik wil graag met de wedstrijd meedoen maar weet niet hoe ik printscreens maak wie helpt me?
als je de functie zoeken even gebruikt kan je heel veel informatie vinden hoe je een foto kunt uploaden en op het forum kan plaatsen groet
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
Het is erg jammer dat het water zo troebel is. Elke keer als ik inschakel zie ik helemaal niks, behalve een bruin scherm. Waarom hebben ze voor een zandbodem gekozen, en niet voor een helder water met grind bijvoorbeeld? Ik weet, met zulke apparatuur heb je niet elk water voor het kiezen, maar dit schiet ook niet echt op. Ik vond in ieder geval de vorige cams prettiger om naar te kijken. |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
screentjeuhs , hopelijk win ik ...Eindelijk heb nog nooit is gewonnen , maar ben toch mijn best aan het doen.ZIEZO Bewerkt door de gebruiker zondag 15 juli 2012 20:30:06(UTC)
| Reden: Niet aangegeven tim_tigers heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
|
is het verplicht om deze bestanden te verkleinen of mogen bijlages ook? |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
verklein ze en ze komen zo in beeld |
groet erik |
|
|
|
|
weet ik maar hoe groot moet dat dan zijn om er op te kunnen |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
DannyAlmelo schreef:Het is erg jammer dat het water zo troebel is. Elke keer als ik inschakel zie ik helemaal niks, behalve een bruin scherm. Waarom hebben ze voor een zandbodem gekozen, en niet voor een helder water met grind bijvoorbeeld? Ik weet, met zulke apparatuur heb je niet elk water voor het kiezen, maar dit schiet ook niet echt op. Ik vond in ieder geval de vorige cams prettiger om naar te kijken. He Danny Dit ligt niet aan de bodem maar het weer. Het water was halverwege vorige week kraakhelder. Door het draaien van de wind wordt het troebel. Hier is helaas niets aan te doen. Zoals je zelf ook al aangeeft kan de Cam niet zomaar overal staan. We zoeken een water waarvan wij hopen dat het mooie beelden op gaat leveren. Daarin schieten we niet altijd in een keer raak. Toch weet ik 100% zeker dat het beeld van de week weer mooi gaat worden. Het weer moet even wat stabieler zijn. M.v.g. Erwin
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
Hi Erwin Laten we hopen dat het weer dan mee gaat zitten de komende dagen/weken. Mijn reactie was ook iets te overhaast geplaatst. Dit komt omdat ik er mij zeer op verheugt heb, en als het dan een beetje tegenvalt, is dat jammer. Ook al is daar weinig aan te doen op het moment. Bedankt voor je reactie i.i.g! Let's hope for the best |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Heb je halverwege vorige week niet gekeken? Het beeld was prachtig! Dit zal snel weer zo zijn... Bewerkt door de gebruiker zondag 15 juli 2012 21:14:59(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 13-10-2011(UTC) Berichten: 119
|
ja dat denk ik ook wel ja |
Wie niet waagt,Wie niet wint |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 9-7-2012(UTC) Berichten: 14
|
deze karper kwam om 0:30 langs de camera met wat voer dat ie had opgezogen van de stek mooi om te zien! jappie95 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
karper die over de voerstek schoof jappie95 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
karper die de nootjes filterde. mooi om te zien!! met ook nog linksachter een brasem die wegzwemt. Bewerkt door de gebruiker maandag 16 juli 2012 02:46:32(UTC)
| Reden: Niet aangegeven jappie95 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
rond 1:15 bedtijd de laatste printscreen die ik maakte. Een karper die eerst heel veel tijgernoten opzoog door op het voer te liggen en vervolgens recht voor de camera ze zat te filteren/verteren. In een woord: Prachtig! Bewerkt door de gebruiker maandag 16 juli 2012 03:24:51(UTC)
| Reden: Niet aangegeven jappie95 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
10 uur s'ochtends en het was gewoon lekker aanschuiven in het rijtje , maar je hebt altijd wel wat karpers die voordringen tim_tigers heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
Mooie screens mannen! Je ziet dat de karpers momenteel vooral 's nachts op de stek zitten. Ik hoop dat ze snel ook overdag weer zo veel te zien zijn.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
2x zeelt diesel heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
groet erik |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.