CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
1X Chub outkast 12ft 2.75lb's karperhengel!
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Biedt aan 1 chub outkast 12ft 2.75lb's karperhengel. Topper! Wordt geleverd inclusief opberghoes garantiebewijs + bon! Hengel is i.z.g.s gaat weg wegens aanschaf nieuwe hengels. Heeft mij 1.5 jaar geleden 90,- gekost, nu ophalen voor 50,- Hengel wordt niet verstuurd veel te veel werk graag ophalen PS: Op de foto's staan 2 hengels 1 is verkocht! Bewerkt door de gebruiker zaterdag 14 juli 2012 23:07:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Mister X heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 12-4-2012(UTC) Berichten: 34
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Het is dat ik geen hengels nodig heb, anders wist ik het wel |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
|
het is wat ver rijden omda je nie wil opsturen
|
|
|
|
|
zyn deze hengels goed voor op korte afstand ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kweet nie 2dehands
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
oscarlauwers schreef:kweet nie 2dehands Oscar, ik kan je zeggen dat hoe ik Jowan heb leren kennen hier, is dat hij een hekel aan oplichters heb en niet tegen onrecht kan. Dus dat zit wel goed die hengels. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
100% zeker weten |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Jowan verkoopt geen rotzooi..
Het lijken me prima hengels.. als je die voor zo'n zacht prijsje kan kopen ben je spekkoper.
@Jowan, heb je geld nodig of word je materiaal ververst? Je biedt weer een hoop aan. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
paar keer wat van Jowan gekocht, altijd piek fijn voor elkaar! het is dat geen hengels nodig heb, anders wist ik het wel!
|
|
|
|
|
Wil de hengels graag opsturen via t.n.t post gaat dat hem niet worden! Nog nooit hengels met de post gestuurd. Welke dienst biedt de mogelijkheid, pakketen tot 2 mtr (incl... verpakkingsmateriaal op te sturen)? Is het opsturen van de hengels een optie PS: Wanneer de hengels verstuurd kunnen worden, is dat bij deze een mogelijk voor de koper! Bewerkt door de gebruiker donderdag 12 juli 2012 11:40:01(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Jowan schreef:Wil de hengels graag opsturen via t.n.t post gaat dat hem niet worden! Nog nooit hengels met de post gestuurd. Welke dienst biedt de mogelijkheid, pakketen tot 2 mtr (incl... verpakkingsmateriaal op te sturen)? Is het opsturen van de hengels een optie UPC kijk ff online of het ook voor particulier mogelijk is, en verpakking, kijk bij locale tackel shop voor een verpakking van hengels. die krijgen de nieuwe toch ook opgestuurd.PS: Wanneer de hengels verstuurd kunnen worden, is dat bij deze een mogelijk voor de koper! |
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Het is vast & zeker wel mogelijk vindt de site van upc veel te ingewikkeld! Moet een nep zending maken willen wij kunnen zien wat de kosten zijn. Verkoop de hengels wel los, 1 hengel is gereserveerd 2e mag worden opgehaald voor 50,- wie kan ik blij maken Bewerkt door de gebruiker vrijdag 13 juli 2012 23:26:41(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
Jowan schreef:Het is vast & zeker wel mogelijk vindt de site van upc veel te ingewikkeld! Moet een nep zending maken willen ik kunnen zien wat de kosten zijn. Verkoop de hengels wel los, 1 hengel is gereserveerd 2e mag worden opgehaald voor 50,- wie kan ik blij maken UPS bedoelde ik maar bezorg kosten laatst van mijn verzending hengels was 20 € en verliep via tackelshop. maar zie dat je toch een geïnteresseerde heb. |
|
|
|
|
Via ups kan je alleen betalen via creditcard deze heb ik niet! Tering heb van alles ingevuld kom ik aan het einde, alleen betalen via creditcard gvd Het wordt voor ons particulieren niet makkelijk gemaakt! Hengel wordt om deze reden niet verstuurd Update: Nog 1 hengel beschikbaar!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Jowan.
Ik heb ook geen creditcard en heb ook me hengels via UPS verstuurd!
Je moet even naar hun toe bellen, dan maken ze zo een account voor je aan en kun je het geld bij afhalen aan de bode betalen. Zo ging het bij mij!
Succes! |
|
|
|
|
|
@PatricS Vindt het maken van een account bij ups maar lastig! Vragen specifiek voor een wachtwoord wie weet wat nog meer. Probeer het nog via GLS anders gaat het over
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-11-2011(UTC) Berichten: 643 Bedankjes: 7 keer Is 8 keer bedankt in 6 post(s)
|
Kan het me voorstellen (moet ook makkelijker kunnen.
Afhalen heeft toch de voorkeur bij hengels. Ik kom uit groningen en heb ze wel eens uit Limburg gehaald. Weet je precies wat je koopt!
Succes!! |
|
|
|
|
|
Topic mag eindelijk gesloten worden hengel is vandaag opgehaald
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
1X Chub outkast 12ft 2.75lb's karperhengel!
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.