15 ponder Lid sinds: 14-2-2012(UTC) Berichten: 150
|
is privewater he jongens dus zo druk kan het niet direkt worden er is een maximum van ongeveer 30karpervissers maar de nieuwe leden komen bijna niet opdagen en de oude leden ook niet te veel,dusja redelijk rustig een echt runwater is het zeker niet,er wordt ook wel eens geblankt hoor maar na enkele jaren weet je wel wanneer en waar je moet zitten he grtss visser |
ga vissen als ze bijten! SPEEDCARP!!! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
visser01 schreef:is privewater he jongens dus zo druk kan het niet direkt worden er is een maximum van ongeveer 30karpervissers maar de nieuwe leden komen bijna niet opdagen en de oude leden ook niet te veel,dusja redelijk rustig een echt runwater is het zeker niet,er wordt ook wel eens geblankt hoor maar na enkele jaren weet je wel wanneer en waar je moet zitten he grtss visser wat kost da nou per jaar? als ik vragen mag |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
|
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@visser01 Niet gelezen dat het om privewater gaat. Moet zeggen gezien de bekken van de karper(s) zijn niet extreem belaagd. Dat is goed kunnen wondjes rustig genezen en kermis vissers worden niet toegelaten. Klinkt misschien hard uiteindelijk is dat wel het beste voor mens en dier. Jammer dat hier geen prive water is maar goed mag niet klagen Bewerkt door de gebruiker woensdag 11 juli 2012 22:54:25(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 11-7-2012(UTC) Berichten: 10
|
Mooie vissen worde er gevangen zeg. Zelf Maandag met mijn dochter van 5 weze vissen. Zij wist een mooie zeelt te vangen op haar eige werp hengel die aardig boog met een zeelt van 54cm De karpers willen dit jaar niet echt bij mij heb ook niet zo veel tijd gehad. 6 keer niks weten te vangen waaronder 2 nachten pff
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-2-2012(UTC) Berichten: 150
|
Ron van Houtum schreef:visser01 schreef:is privewater he jongens dus zo druk kan het niet direkt worden er is een maximum van ongeveer 30karpervissers maar de nieuwe leden komen bijna niet opdagen en de oude leden ook niet te veel,dusja redelijk rustig een echt runwater is het zeker niet,er wordt ook wel eens geblankt hoor maar na enkele jaren weet je wel wanneer en waar je moet zitten he grtss visser wat kost da nou per jaar? als ik vragen mag 150eu per jaar,als je met zodiac wilt 180,het eerste jaar is het wel 100eu meer ofzoo grtss visser |
ga vissen als ze bijten! SPEEDCARP!!! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
Een mooie verjaardags vis van net geen 10 kg. monstercarps heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Keep it simple... |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
|
groet erik |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@monstercarps Gefeliciteerd mag je +/- 10 kg bij schrijven op je verjaardag d
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Zou afgelopen nacht een nachtje vissen ben s'nachts na 9 vissen maar op gaan ruimen om toch nog wat slaap te kunnen pakken voor de aanstormende werkdag die om 7 uur weer begon. Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
Ja bedankt mannen!Ja en een mooie 10 kg ook! Bewerkt door de gebruiker donderdag 12 juli 2012 14:18:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Keep it simple... |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 28-1-2011(UTC) Berichten: 182
|
Had deze kleine rakker vannacht. Was een hevig maar kort gevecht 6,6kg |
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 12-7-2012(UTC) Berichten: 12
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-3-2011(UTC) Berichten: 73
|
Nette schubs |
Karper teller 2012: 16 |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
@patrickwolters het is zeer toevallig dat ik gisteren een blad zat te lezen waar precies hetzelfde in gebeurde!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Guus N schreef:@patrickwolters het is zeer toevallig dat ik gisteren een blad zat te lezen waar precies hetzelfde in gebeurde! Haha inderdaad toeval had wel een visje verwacht maar dat het zo los zou gaan had ik niet verwacht. Als je dan de volgende dag moet werken is het niet vol te houden. Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Na 3 sessies op een 7 dagen lang aangevoerd stuk kanaal met een schubkarper van 21 pond als grootste kwam ineens een SKP op de mat. En wat voor een mooie kleine rijen. Mvg; Jordy Paauw Bewerkt door de gebruiker vrijdag 13 juli 2012 14:46:45(UTC)
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
|
blijft een spiegel Jordy wel een hele mooie(op die plek na) gelukkig heeft korda een aardig setje om dit soort dingetjes te behandelen. b b |
groet erik |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Haha, ik heb vannochtend die carp-care kit gehaald. Ik vond het niet om aan te zien die plekken andere kant is nog erger en aan die kant is hij ook blind. Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
|
toppertje plekjes eerst droogmaken voor je gaat behandelen b b hoe groot was die spiegel nu? volgens mij is ie niet veel gegroeit in al die tijd.... Bewerkt door de gebruiker vrijdag 13 juli 2012 15:07:55(UTC)
groet erik |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.