Nieuwe uitzetting Lid sinds: 13-7-2012(UTC) Berichten: 2
|
ik ben van plan 2 nieuwe hengels te kopen en ik heb deze gevonden op internet heeft iemand ervaring met deze hengel kwa afstand in werpen of dril eigenschappen het het gaat om de volgende hengels, JRC powerplay JRC defender spro taifoon(niet de taifoon tx maar de taifoon) soul transformer PB dutch ace EVA PB dutch ace slim EVA(geen idee wat het verschil is tussen deze en de PB dutch ace EVA behalve 5 cent in prijs) alvast bedankt
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-6-2012(UTC) Berichten: 85
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Boudewijn,
Waarvoor wil je precies de hengels gebruiken. Het verschil wat ik al zag tussen de hengels is dat ze varieren tussen de 2,25 en 2,75 LBS.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 13-7-2012(UTC) Berichten: 2
|
ik wil ze gebruiken om op langere afstanden te vissen 90 100 meter uitgooien dus eigelijk vallen de 2,25 en mischien 2,50 al af
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
me vriend heeft een jrc defender, best een lekker hengeltje, mooi afgewerkt alleen is het gewoon een standaard hengel dus niet echt een genot om mee te drillen. zelf zou ik een hengel van 2,25 kopen maar op grote afstand is dat niet makkelijk |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
100 meter is heel erg ver hoor. gooi je ook amper met 2.75 lbs.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Wil je de 100 meter willen halen met gooien zou ik toch echt 3 lb aanraden. De betere werpers onder ons zullen het meschien wel halen met 2,75lb, alleen is wel dat je de hengels qua werpen echt elke keer maximaal belast.(niet bevordelijk voor hengels uit die prijsklasse) |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Ik heb wel de Pb dutch ace slim eva gehad , en dat vond ik wel fijne hengels. Ook hadden de hengels echt een goede afwerking . Dat prijsverschil zit in de eindcone, en het handsvat. |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.