15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
|
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
Ik zag pas hangers van Gardner , en die waren met kettingtje een tientje. Heb ze zelf van Solar, alleen zijn die helaas wat duurder. |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 965 Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
de hangers van Kkarp kan ik ook wel waarderen en niet duur. |
als karpervissen je passie is .
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Solar I-Lite Indicators
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Ron van Houtum schreef:Tisss wat is dat nou voor gelul Hij ging met jouw bod akkoord en dan terug krabbelen omdat hij een paar knaken meer kan beuren Schandalig vind ik dat ook die zitten erbij(helaas) |
groet erik |
|
|
|
|
agja ik ben al blij dat hij het geld wel terug overgeschreven heeft anders was ik dat ook nog kwijt |
|
|
|
|
dit zijn men nieuwe swingers popp96 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Kijk aan! Met oldskool Solar bracklets! Mooie setje hoor!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
Als je met slappe lijnen vist is dat dan niet te zwaar met zon kettingkje.Ik heb er een nylon draad tussen zitten om het gewicht te verminderen Bewerkt door de gebruiker maandag 18 februari 2013 00:10:31(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
sneu werk..... onsportief gebaar... |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
bestaan er fox hangers die op de tags passen van de fox mk2 swingers? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
ok, begrepen, ik zal et zelf uitvissen :( |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 24-7-2011(UTC) Berichten: 790
Bedankjes: 3 keer Is 8 keer bedankt in 8 post(s)
|
tags?Zien dat die dingen wat onder je pieper hangen?Ik heb goedkope fox hangers van nog 10,-euro.Die passen op dat zelfde stukje als waar ik mijn fox illumitaded swingers op druk |
Vissen kost je vrienden,vrienden kosten je vissen |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-1-2012(UTC) Berichten: 85
|
hallo ik heb de delkim night lights gekocht ik hoor hier veel slechte verhalen over wat zijn jullie bevindingen ?
|
WEET JE WAT HET IS ?? HET IS MEER WATER ALS VIS!!!! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Heb pas de black label bobbins gekocht, de witte versie. Heb ze een keer kunnen testen, maar geen run op gehad. Ben er wl erg blij mee. |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
martijncarp schreef:hallo ik heb de delkim night lights gekocht ik hoor hier veel slechte verhalen over wat zijn jullie bevindingen ?
wat ik van een maatje van me hoorde is dat het snoertje onder de hanger nog wel is kapot wil gaan, als je aanslaat kwam er elke keer een tik op het snoertje, op een gegeven moment deed dat ledje het ook niet meer in zijn hanger |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 22-1-2012(UTC) Berichten: 85
|
|
WEET JE WAT HET IS ?? HET IS MEER WATER ALS VIS!!!! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 23-2-2013(UTC) Berichten: 27
|
martijncarp schreef:hallo ik heb de delkim night lights gekocht ik hoor hier veel slechte verhalen over wat zijn jullie bevindingen ?
ik heb 8 jaar geleden 4 nitelites gekocht heb er toen ook 4 solar swimger bij gekocht en de solar body vervangen door de nitelite kan je er zo tussen zetten is de zelfde schroefdraad nog nooit problemen me gehad doen het nog steeds bram van gemert heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Karperrazzi schreef:Off topic hoor maar ik vis eigenlijk alleen nog maar semi fixed lood en slappe lijn en zie geen enkele meerwaarde meer van een swinger / hanger. Hoe is dat bij jullie? Wat verstaat men eigenlijk precies over 'semi fixed lood'. Bedoel je lood dat vrij snel loskomt en dan schuift over de hoofdlijn? In dat geval ben ik het me je eens, toegevoegde waarde is gering. Hooguit om te zien hoe je lijn beweegt en om de lijn over t rollertje begeleiden, maar of dat nodig is, is ook maar de vraag. Zelf vis ik ook als het kan met slappe lijnen en helemaal schuivend lood. Ik vis dan stow bobbins, of monkeyclimbers (matrix cheeky monkey's), maar das meer voor de vorm dan voor de functie i guess
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.