10 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 92
|
kan iemand tips geven over voor voeren. het is een stadsmeer en het is druk bezocht met vissers. het is behoorlijk groot 3 voetbalvelden groot. er zit behoorlijk wat karper. als ik ga zit ik er dan ongeveer 6 uur. mvg djowie Bewerkt door de gebruiker zaterdag 7 juli 2012 10:05:57(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-2-2012(UTC) Berichten: 221
|
Dat kan maar dan moet je iets meer info geven over het water wat je wilt bevissen (geen naam v.h. water maar type..dus kanaal, meer, rivier, stadsvijver enz)...zoveel types water zoveel verschillende mogelijkheden om het aan te pakken...
grt Marc
|
Als iedereen het anders doet, doen we allemaal hetzelfde..... |
|
|
|
|
vissen op karper. en het is een stadsvijver. djowie
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
|
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
Je mag wel wat duidelijker zijn qua water ect. Druk bezocht water, hoe groot is de vijver, hoelang ga je zitten ect.
|
|
|
|
|
het is druk bezochte water. het is behoorlijk groot. en ik zit er ongeveer 6 uur groetjes djowie
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Hoe groot is behoorlijk groot? Wees effe concreet, daar kunnen we het meeste mee. |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-2-2012(UTC) Berichten: 221
|
stadsvijver, daar kun je al wat mee...
Redelijk groot en het is er druk bezocht (ga uit dat je vissers bedoelt..druk betekend dat er dus redelijk wat voer in zal gaan.. In feite zou ik niet voorvoeren, grote kans op verzadiging en grote kans dat er iemand op je plekje zit als je wilt beginnen met je sessie.. Verder denk ik niet dat als er veel wordt gevist dat je vissen op je stek kunt houden omdat er overal een voedselaanbod is...
Wat ik zou doen is observeren, kijken naar aktiviteit, draaien van vis, aasbellen, verkleuring van het water en daar op inspelen.. zie je niets van dat alles dan zou ik opteren voor een stek op afstand van de rest als dat kan..ivm lijndruk, voer van anderen, onrust aan de waterkant enz...
Verder zou ik in mijn aas-aanbod weinig keuze laten, single hookbaits (ben er geen fan van), is een optie, maar ik zou eerder kiezen voor kleine aktraktieve voerplekjes met pallets of hennep en daar een klein fluootje of zinkend boilytje aanbieden met wat paste erom heen...hoge aantrekking met weinig voedingswaarde en een single niet te versmaden aasje waar jouw onderlijn aan vast zit...
slappe lijnen, rustig doen aan de waterkant, niet geregeld opnieuw ingooien, vetrouwen in wat je doet, suc6!
grt Marc
|
Als iedereen het anders doet, doen we allemaal hetzelfde..... |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Veel vissers betekend over het algemeen ook veel voer. ik zou een compact gaan vissen met een pva zakje ofzo. Mocht je een voerboor hebben: Schep hennep, wat hele en gebroken boilies erin en gaan |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.