10 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 92
|
weet iemand hoe je topelastiek in je hengel zet. mvg djowie
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
eerst zaag je de voorste top van je hengel af. dan kun je bij de viswinkel een PFTE busje kopen dat je in het gat van de hengel duwt zodat de elastiek niet langs het afgezaagde stuk van je hengel schuurt. je laat dan het elastiek van bovenuit van de top naar beneden zakken en wikkel je 2 á 3 keer om de bung heen en knoopt deze dan vast. dan pak je nog een klein stukje extra elastiek bij de kant van de top(ongeveer 30 cm) en daar maak je de connector aan vast. je moet er wel voor zorgen dat de connector tegen het PFTE busje aanzit. en de dikte van het elastiek hangt er van af waarop je vist, maar ik eem aan op karper of niet soms?
mvg Guus Niëns
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
en hoe groot zien die ongeveer?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Als je deze spulletjes in je plaatselijke viswinkel koopt ,weet ik zeker dat ze het er voor jou nog inzetten ook. Neem een elastiek van 2 mm als je op karper wil vissen Daarna een lijntje met 20/100 en gaan met die banaan. Vissen van 50/60 cm zijn erg spectaculair om te vangen met de vaste hengel b b Meerdere keren aangekaart,maar helaas word er niks over geschreven Bewerkt door de gebruiker vrijdag 6 juli 2012 13:40:07(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
groet erik |
|
|
|
|
ik heb het vaak zat geprobeerd maar helaas heel veel los geschoten maar dit lag meer aan mijzelf dan aan het visse met elastiek
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.