15 ponder Lid sinds: 15-3-2012(UTC) Berichten: 154
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
ik ga in oktober een weekje naar coelcalanthe. dit word voor mij de eerste keer en ga op stek 15 zitten met ze 2en. is iemand hier als is een keer geweest of kenne jullie iemand die daar is geweest? zo ja zijn er eventueel tips of dingen waar ik rekening mee moet houden. of misch ervaringen kwa rigs/aas die het wil delen ik hoor het wel |
Ik zeg maar ZOO dat is korter dan dierentuin |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
Jaaa Ik ben er geweest. De eerste 3 dagen niks gevangen terwijl onze overbuurman aardig wat ving. Ohja wel een steur de eerste dag maar geen karper. We zijnn toen eens naar de overbuurman gegaan en die gaf ons de tip om je boilies voor te weken en daarmee te vissen. En jahoor vanaf toenbegonnen we te vangen. Zitten b est veel kleine karpers (5kg) maar heb onder een struik daar aardig wat dikke vissen gezien en er waren 2 40+ ppond karper gevangen die week. De grootste die wij hadden was 11 kg. De beste tip die ik je kan geven en bij ons tot vis heeft geleid is boilies voor weken. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 6 juli 2012 13:59:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Keep it simple... |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 7
|
Wij hebben er 2 jaar geleden gezeten. op de stek bij het clubhuis. De eerste nachten niets gevangen, toen overgestarpt op tijgernoten ( vang je niets mee volgens de eigenaar en locals ( en we begonnen met vangen. Welliswaar veel klein spul tot idd een kilo of 5. De laatste 2 nachten echt in het riet gevist dat voor het clubhuis staat, ( heenlopen in het riet leggen ) en terug naar de stek. Met deze methode toch nog wat leuke vissen gevangen. Alsof de grotere vissen, 50 cm voor het riet niet wouden azen maar alleen echt in het riet. Wij konden dit doen aangezien we naar het riet konden lopen en de vis eruit konden halen , met vrij veel gemak. ( desnoods erin stappen ) Vanaf jou stek gezien loopt er tegen de overkant aan een geul, ( voor de lange brede rietkraag langs ). Toen mocht je er met je voerboot nog heenvaren en daarin droppen. Zat altijd enorm veel vis daar. Heb begrepen dat je nu tot net voor de helft mag vissen ( boeien ) en geen voerbootje mag gebruiken. Ik zou zeggen 1 ver in sowieso en onder de kant 1. Dan heb je nog 2 hengels over om wat te zoeken. Mocht je met vismeel boilies gaan vissen, kun je redelijk mooie steuren verwachten, en zo nu en dan een grote meerval. iig succes! |
Seriousely Easy Going... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
is een grote vissterfte geweest heel veel klein spul leukste vond ik de foto van die gozer met 3 20kg+ vissen in 45 min.
alle 3 de karpers op 1 onthaakmat en de 25kg vis gestrekt op 1 arm whahahaha |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-3-2012(UTC) Berichten: 154
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
oke bedankt voor de tips allemaal!
dus als ik het zo begrijp is het een uitdagend water.
weet iemand hoever uit de kant die geul ongeveer is? en is dit aan te gooien?
en heeft iemand ervaringe met particles of er goed mee gevangen word? |
Ik zeg maar ZOO dat is korter dan dierentuin |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.