logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Roy84  
#1 Gepost : dinsdag 3 juli 2012 18:45:52(UTC)
Roy84

20 ponder

heeft iemand ervaring met deze boot dan hoor ik het graag
ik wil hem gaan gebruiken om te voeren en te peilen enzo
beter 1 uur gevist, dan 8 uur gewerkt!!!
Sponsor
monstercarps  
#2 Gepost : dinsdag 3 juli 2012 19:25:05(UTC)
monstercarps

30 ponder

Leuk bootje als je alles klein wilt houden. iemand die ik ken heeft hem en zei dat in de nieuwe versie de bodem is aangepast en beter is. verder is het gewoon een rubberboot alleen dan kleiner dan normaal. Perfect ding om te vervoeren.
Keep it simple...
Anne  
#3 Gepost : dinsdag 3 juli 2012 20:30:46(UTC)
Anne

25 ponder

Heb met dit bootje gevaren en moet zeggen dat het perfect in de bus past, opgeblazen en al Blij
Nu ben ikzelf niet zo erg lang (1.85m) maar vind hem toch een beetje te klein voor mij.
Als je op het plankje gaat zitten is het bijna onmogelijk om goed te kunnen roeien,
maarja, qua formaat zowel opgeblazen als ingepakt issie perfect om mee te nemen.

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 3 juli 2012 20:31:48(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden Tong
Lodewijk  
#4 Gepost : dinsdag 3 juli 2012 20:38:25(UTC)
Lodewijk

55 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
ja.
ik ben 2 meter 6 en 130 kilo.....
ding is mij veel te klein.........
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
Sjoerd Stins  
#5 Gepost : dinsdag 3 juli 2012 21:46:59(UTC)
Sjoerd Stins

15 ponder

Lodewijk schreef:
ja.
ik ben 2 meter 6 en 130 kilo.....
ding is mij veel te klein.........

Kan ik me iets bij voorstellen lodewijk Dus...
Mister X  
#6 Gepost : dinsdag 3 juli 2012 21:53:32(UTC)
Mister X

50 ponder

Zou je mij een sponsoring van proline aanbieden, vertrouw het bootje niet met stuimig
weer! Je zou maar in france het water op moeten, mensen van 1.80+ wedden dat wij het
water in donderen! Bootje is geschikt voor de "kabouters" onder ons. Mij never niet gezien Anxious

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 3 juli 2012 21:55:23(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

griend  
#7 Gepost : dinsdag 3 juli 2012 22:36:25(UTC)
griend

50 ponder

Bedankjes: 10 keer
Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
Jowan schreef:
Zou je mij een sponsoring van proline aanbieden, vertrouw het bootje niet met stuimig
weer! Je zou maar in france het water op moeten, mensen van 1.80+ wedden dat wij het
water in donderen! Bootje is geschikt voor de "kabouters" onder ons. Mij never niet gezien Anxious

En wat denk je als je een vis schept en een beetje golven dan leg je zo om.
ik zou voor een boot 230 gaan.
Wind op de kant is vis in de hand.

Mister X  
#8 Gepost : dinsdag 3 juli 2012 22:42:02(UTC)
Mister X

50 ponder

Helemaal waar dat zie je niet in de dvd van proline, met "orkaan" weer het water op voor het scheppen d'oh!
Roy84  
#9 Gepost : dinsdag 3 juli 2012 23:47:36(UTC)
Roy84

20 ponder

Dat begrijp ik maar daar heb ik hem ook niet voor nodig is eigelijk voor op een vrij stilstaand water om te voeren en te peilen
voor te drillen of zoeiets dergelijks heb ik al een 2,65 boot dus het gaat mij ook een beetje om het gemak van ff snel het water op om te voeren enzo
Anne  
#10 Gepost : woensdag 4 juli 2012 01:56:10(UTC)
Anne

25 ponder

2ehands voerboet met dieptemeter misschien iets dan?
Tenminste, als het alleen om te peilen en voeren gaat hé Blij
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden Tong
Roy84  
#11 Gepost : woensdag 4 juli 2012 08:21:51(UTC)
Roy84

20 ponder

Voerboot is ook geen optie die heb ik al
Karperrazzi  
#12 Gepost : woensdag 4 juli 2012 23:44:17(UTC)
Karperrazzi

20 ponder

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Ik heb het bootje ook. Ben 1,90 lang en 90 kilo. Ik herken mij niet in bovenstaande aannames. Ik vraag mij ook af of zij zelf uberhaupt in zo'n bootje hebben gevaren. Ik heb bij veel wind wel een zelf opblazende redvest om. (Maar die zou ik ook omdoen bij een boot van 2,30 meter) Bootje ligt opgepompt op mijn aanhanger met op de spiegel een dieptemeter vast gemonteerd. Ik heb er een hengelsteun opgeplaatst zodat je daar geen last van hebt. Sinds kort hangt er een 30 lbs motor achter. Is net effe makkelijker ipv roeien.

Ik durf te stellen dat ik scherper vis dankzij deze boot!
Anne  
#13 Gepost : donderdag 5 juli 2012 14:26:42(UTC)
Anne

25 ponder

Karperrazzi schreef:
Ik vraag mij ook af of zij zelf uberhaupt in zo'n bootje hebben
Quote:

Ah, maar nu vergelijk je een boot met motor en hengelsteun met een standaard uitvoering.
Haal de hengelsteun eraf, motor eraf, doe het plankje erin, ga er op zitten en ga met hengel, schepnet en vis ongeveer 130 meter roeien.
Dat valt niet mee kan ik uit eigen ervaring vertellen en ik had niet eens een vis in het net door lijnbreuk. (tenzij je mij weer voor leugenaar uitmaakt zoals in je bovenstaande reply)
Doordat ik zo hoog zat kwamen de roeispanen telkens tegen mijn benen aan.

Ik denk wel dat als het zitplankje er niet in had gezeten het een stuk makkelijker zou zijn om te roeien maar dat heb ik helaas niet uit kunnen proberen.

Persoonlijk ga ik liever niet alleen het water op ivm onglukken of wat dan ook. Als er 2 personen in de boot zitten voel ik me een stuk veiliger Blij
(en je hoeft niet terug te roeien als je geen motor hebtLike )

Bewerkt door de gebruiker donderdag 5 juli 2012 14:31:22(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

martin blom  
#14 Gepost : zaterdag 7 juli 2012 11:47:52(UTC)
martin blom

10 ponder

Heb het bootje gehad is echt klein net wat ze zeggen bankje dieptemeter ,voeremmer en dan nog roeien met een electro heb je ook een accu nodig die in de weg licht.
En ga maar eens instappen met een hengel er bij...........
En dan had ik er ook nog problemen mee had de eerste lichting begon door de plaknaden water te lekken....
Wel garantie, ingeleverd moest 2 maanden wachten ze waren in heel nederland uitverkocht.
Dus de nieuwe opgehaald opgeblazen in de schuur gezet ga ik kijken na 2 dagen was er 1 tube helemaal leeg ben terug gegaan en heb gezegt dat ze het bootje ergens konden douwen waar het licht niet schijnt.
Blij dat ik er van af was geld terug gekregen nee niet mijn ding
Koop gewoon een grotere heb een oude 230 bootje gehad veel stabieler plus die moet je ook achter in de auto vervoeren en naar het water op een barrow dragen dat moest ik ook met de proline !Of ga je alles lopend na de waterkant brengen?
En dat je met een grotere boot 3 minuten langer aan het pompen bent dat maak het verschil ook niet.

gr martin
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.