25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
|
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
de twee vissen die ik gister heb kunnen strikken PascalP heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Zat je beter dan hier, de golven sloegen bijna over de kant.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Ruud Gosselink schreef:Zat je beter dan hier, de golven sloegen bijna over de kant. overdag kreeg ik mijn pva zak ook niet tot op de goede plek gegooit maar heb erna maar snel toen het mider waaide gegooit en het lukte Maar tegen de avond is de wind gelukkig gaan liggen |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Hier in R'dam werd het steeds minder, heeft de halve avond nog geregend en vanochtend hadden we nog steeds wind, maar geen vis.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
net 3 uurtjes geweest,na 15 min al een schub van 12 pond op de kant,een lekker begin. hengel terug erin en 2 min later wat tikken op de top,brasems dacht ik dus maar aanslaan,toch een karper en een mooie van 18 pond half uurtje voordat ik naar huis ging melde nummer 3 zich,weer een schubje,deze keer van 13 pond |
houdoe en bedankt |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Hierbij nog een sterke 20ponds schub die ik tussen de overhangende struiken vandaan heb weten te halen. Mijn hengel lag er net 10 minuten in toen mijn foxpieper er vandoor ging. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
Net terug van een nachtje.... monstercarps heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Keep it simple... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@peter servais Je krijgt de smaak goed te pakken b @monstercarps De dreammachine presteerd goed proficiat Bewerkt door de gebruiker woensdag 4 juli 2012 10:19:47(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
haha thanks Jowan Er is niks mooiers dan in de vroege ochtend met een kromme hengel te staan. Bewerkt door de gebruiker woensdag 4 juli 2012 10:21:10(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Keep it simple... |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
monstercarps schreef:haha thanks Jowan Er is niks mooiers dan in de vroege ochtend met een kromme hengel te staan. ach ja? zeker van? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 16-5-2012(UTC) Berichten: 47
Bedankjes: 1 keer
|
|
Beter 1 karper in de hand, dan 10 in het water.... |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Vanmorgen rond 7 uur aan de waterkant met mijn vaste vismaat zoon Ronald (10). En zowaar voor 9 uur een heuse dubbelrun (mijn/onze eerste) Helaas dook die van hem dik het wier in (en na een uur was die los... helaas). Ik had 'm wel binnen (30p schub). ff later een dikke blankvoorn Ze sprongen behoorlijk vandaag die karpers. Toch maar eens een klein pop-upje gedropt. Vrij snel lag er een 22p spiegel op de mat. Helaas lijnbreuk bij de volgende op de pop-up, maar gelukkig heeft die een alleen een 12 cm rigje om mee te zeulen. Was een flinke die ook erg slim was. Een piepje en de rest was alleen zichtbaar op de top (kopschudden). Deze laatste twee waren overigens met een method-feeder-systeem i.c.n. pop-upje-met kunst mais stoppertje. Verder was er veel vermaak met de 14 baarsjes en blankvoorns die Ronald wist te scoren :-). Bewerkt door de gebruiker woensdag 4 juli 2012 21:09:09(UTC)
| Reden: Niet aangegeven leen heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
peter servais schreef:Hierbij nog een sterke 20ponds schub die ik tussen de overhangende struiken vandaan heb weten te halen. Mijn hengel lag er net 10 minuten in toen mijn foxpieper er vandoor ging. Mooie vis. PS: Fox-pieper nog terug kunnen vinden? ;-) Bewerkt door de gebruiker woensdag 4 juli 2012 21:12:10(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Thanx Leen en Jowan.. Haha... ik had m'n baitrunner wel aardig dicht staan ivm het obstakel. Maar goed ook want hij ging regelrecht de struiken in. Het hele spulletje kreeg wel wat tikken te verwerken, maar geleerd van de vorige keer toen ik dus wel bijna mijn hengel kwijt was. Gelukkig heb ik er sowieso snagears op zitten. Ik heb 'm kunnen blokken en rustig voorbij de andere overhangende struiken kunnen krijgen waarna de vis voor het diepe water koos. Toen was er iig geen gevaar meer van obstakels. Toen de vis mijn net gezien had bleek hij nog wel een hoop lucht te hebben. Maar de buit was binnen want de vis was prima gehaakt in de onderlip. Als rig had ik een keer een 13cm lange KD-rig geknoopt met een licht naar binnenstaande krimpkous voor een nog agressievere en betere indraaiing. Op een helicoptersysteem. Als aas had ik een snowman met een 20mm pineapple shellfish boilie en een 10mm mulberry-florentine pop up erop. Helaas heb ik na die 10 minuten geen stootje meer gehad. Maargoed, de buit was voor mij alweer binnen en mijn avondje was geslaagd. @Leen, mooie vissen hoor! En geweldig om er zo met je zoon op uit te zijn en nog flinke vissen te vangen ook. Bewerkt door de gebruiker woensdag 4 juli 2012 21:29:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 424
|
Proficiat Leen
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
spiegel van vorige maand ! carpteamzhz heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 429
|
monstercarps schreef:Net terug van een nachtje.... tomorow we are fishing on the dreammachine !!!!! |
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo
vorig jaar 83
als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
@leen Proficiat man dat is nog eens een leuke ochtend vol verassingen @carpteamzhz Goed bezig b De dream machine doet haar werk naar behoren d
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
mooie two tone leen |
groet erik |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.