5 ponder Lid sinds: 24-5-2012(UTC) Berichten: 42
|
Zijn er al gebruikers reviews van de Prologic WUSB VTSW?
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
stuur eens een privé bericht naar Ron Van Houtum (denk dat ik het zo juist schrijf, sorry Ron als het fout is , hij heeft deze een tijdje gehad dacht ik |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Hahaha is goed hoor
Ik heb ze gehad ja doen wat ze moeten doen zijn 100% waterdicht het verlichten van het wieltje is ook wel leuk
nadeel vond ik de vertraging op de ontvanger
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-3-2012(UTC) Berichten: 183
|
Zie ik nou mp-3 op die ontvanger ?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Klopt compensatie tekortkoming vertraging ontvanger Heb je toch helemaal niet nodig een mp3 speler op je ontvanger. Alleen maar meer wat stuk kan gaan. zeg keep it simple! Bewerkt door de gebruiker dinsdag 3 juli 2012 21:46:43(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-3-2012(UTC) Berichten: 183
|
Heb er net filmpje van op Youtube gezien , geef mij maar de gewone pieptoon Van zo'n mp-3 geluid word ik niet wakker , dan denk ik gewoonweg dat men radio nog opstaat
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
En de batterij van de ontvanger gaat snel leeg.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
daar heb ik geen last van gehad
ik had er ook delim fox enz runs op staan kreeg je een run ging hij naar een paar seconden over op de mp3 van bv een delkim run |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Voor het vissen zou ik dan deze mp3 gebruiken als geluid ipv pieper |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.