50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Mag graag tijdens en na regen vissen wanneer de druk wegvalt. Wordt keer op keer aangenaam verrast m.b.t de vangsten. Het najaar is het hier altijd rusig "mooi weer" vissers kom je bijna niet meer tegen. Het is en blijft toch aanpassen aan de situatie wil je hier goed kunnen scoren. Kort gezegt houd het weer niet in de gaten maar de karpers! Gezien verplichtingen kan je niet altijd visser met het weer van je keuze
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 22-5-2012(UTC) Berichten: 42
|
het weer is iets dat mij helemaal NIET kan thuishouden!!!! als ik wil gaan vissen, kan gaan vissen... dan ZAL ik ook gaan vissen... ik heb al geregeld met 5 a 6 bofor wezen vissen en nog uitvaren met de boot heerlijk die natuurkrachten grtzzz boutske
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-3-2012(UTC) Berichten: 154
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
mooi weer visser! trauma`s aan regen over gehouden |
Ik zeg maar ZOO dat is korter dan dierentuin |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
ik ben en blijf een mooi weer visser zal nooit gaan vissen als ik weet dat het gaat regenen en het moet me ook niet te koud zijn ik vis meestal van mei tot ongeveer september/ oktober
gr
natalie |
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 26-2-2012(UTC) Berichten: 495
Bedankjes: 1 keer Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik vis het liefst met keiharde regen en wind..
Mvg; Jordy Paauw |
Geniet en drink met je maten! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-7-2012(UTC) Berichten: 358
|
Niets kan mij stoppen , buiten als het onweer dichtbij is , niets lekkerder dan een harde run in de volle regen /hagel/sneeuw/... |
Mensen zeggen dat ik nooit iets vang , maar ik "VANG" al heel mijn leven haha |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 7-3-2011(UTC) Berichten: 227
Bedankjes: 1 keer
|
ik vis gewoon omdat het kan,of nu regent sneuwt hagelt,ik ga gewoon ,sommige mensen verklaren me voor gek maar ja , |
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 22-10-2011(UTC) Berichten: 8
|
Met het slechte weer van dit weekend ,blijf ik lekker thuis. bekijk het maar
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
Ruud Gosselink schreef: Waar ik wel een hekel aan heb, is opbouwen in de regen. idd dat heb ik ook! als eenmaal alles opgebouwd is maakt het me niet meer uit of het nou regent of niet. maar als er veel onweer voorspelt word hou ik het voor gezien. |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 26-1-2012(UTC) Berichten: 45
|
Zolang ik maar droog kan optuigen en opruimen vind ik het prima hoor. Met regen heb je ook een stuk minder last van bezoekers die er bij blijven zitten. Tent sluiten, een goed boek mee en een radiootje zachtjes op de achtergrond en als de bui over is genieten van de natuur die weer tot rust komt. En een knalharde run is uiteraard ook welkom!!!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.