35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
popp96 schreef:jha dat wou ik ook particals maarja men moeder wil niet dat ik in huis kook. en als ik thuis wel kook kan ik het niet 2week goed houden Voor 12,50 heb je een gastoestelletje, kun je aan het water koken. Mais of pinda's ruiken inderdaad niet zo fris meer na een paar dagen.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
we zitten in een huisje aant water dus kan wel int huisje koken maar men moeder heeft geen zin in dat troep. zoon gaspitje heb ik al wel dat is wel een optie ja Bewerkt door de gebruiker maandag 2 juli 2012 00:11:00(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
popp96 schreef:we zitten in een huisje aant water dus kan wel int huisje koken maar men moeder heeft geen zin in dat troep.
zoon gaspitje heb ik al wel dat is wel een optie ja Als het alleen om de troep gaat, dan ligt het aan jezelf, want troep kan je opruimen. Probleem opgelost ;-). Alternatief van geklooi met een gaspitje vind ik een onnodig groter risico. Weer tijd om terug te geraken op het onderwerp waar het allemaal mee begon? Bewerkt door de gebruiker maandag 2 juli 2012 11:41:29(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
niet aleen de troep dat ruim ik wel op maar de geur wil ze leiver owk nie |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 28-6-2012(UTC) Berichten: 85
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Pop96,
Bij de blokker heb ik er gekocht weliswaar elektrisch en duurt wat langer maar koken kan ik ze zeker. Bovendien kun je bij een winkel genaamd de action een goedkope soeppan kopen gaat lekker wat in. Bij elkaar was ik toen meen ik 17,50 kwijt, en ik kan je zeggen ik heb er al heel wat mee gekookt.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
popp96 schreef:niet aleen de troep dat ruim ik wel op maar de geur wil ze leiver owk nie Dan geef je toch gewoon een kaartje voor de bioscoop. Eer ze terug is, is de geur alweer weg. Dreig anders met dat je gevaarlijke toeren uit gaat halen met gaspitjes ;-).
|
|
|
|
|
haha jha dat zal ik es proberen of een etentje dan kan ik mooi wat koken |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 6-4-2011(UTC) Berichten: 1.053
Bedankjes: 10 keer Is 25 keer bedankt in 22 post(s)
|
popp96 schreef:haha jha dat zal ik es proberen of een etentje dan kan ik mooi wat koken Dan kan je net zo goed dure proline bollen kopen
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-2-2011(UTC) Berichten: 447
|
mijn ouders willen het ook niet maar doe de partikels als me ouders aan het werk zijn en de boilies maak ik in de schuur met de vetpan, gaat prima
|
|
|
|
|
Job Verweij schreef:mijn ouders willen het ook niet maar doe de partikels als me ouders aan het werk zijn en de boilies maak ik in de schuur met de vetpan, gaat prima Kijk, dat is nog eens een goede oplossing voor een dergelijk probleem .
|
|
|
|
|
jha maar men moeder werkt niet en men pa´s garage staat propvol. maar we raken beetje offtopic.
ging over mening van boscheboilies |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.