25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
heb je daar een paar foto's van?
|
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik ga even kijken voor je |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik ga er even achteraan en ik probeer meer informatie te krijgen van de nash hengels |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
waarom vind ik die nash zo mooi, dat ik toch ga twijfelen om ze te kopen? |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 19-12-2011(UTC) Berichten: 1.233 Locatie: Zwolle Bedankjes: 81 keer Is 60 keer bedankt in 56 post(s)
|
mooiheid is niet altijd goed.... je moet kijken naar de functie van een hengel , uiterlijk is bijzaak. |
Doorzetten wordt beloond! |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 27-5-2011(UTC) Berichten: 25
|
dreamcatcher schreef:Deze klacht hoorde ik van de week ook bij mijn lokale hengelsportwinkel. Wat zijn de klachten over deze hengel en wat gaat er dan stuk? Heb er één in handen gehad en hij voelt zeker niet stevig aan, eerder wat goedkoop. Voor die prijs kunnen de verwachtingen ook niet hoog zijn denk ik. De blank ziet er wel strak uit en het blijft verleidelijk. Toch wil ik weten wat de klachten dan zijn geweest. Iemand een negatieve ervaring met deze hengels?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Lees hier nu toch met enige verbazing over de kapotte hengels, ik heb er 4 een maat van me 3, in de winkel waar wij ze hebben gekocht ( en daar zijn er inmiddels vele verkocht) niets gehoord over kapotte hengels. Bewerkt door de gebruiker woensdag 27 juni 2012 12:36:28(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
van elk product zitten er wel een paar "mislukte" bij.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 29-6-2012(UTC) Berichten: 489
Bedankjes: 2 keer Is 25 keer bedankt in 24 post(s)
|
Ik sta op het punt om de 3,5 's te halen..
Ik hoop dat de verhalen van brekende toppen niet waar zijn of gewoon toeval |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
remon v wanrooij schreef:Ik sta op het punt om de 3,5 's te halen..
Ik hoop dat de verhalen van brekende toppen niet waar zijn of gewoon toeval De verhalen over gebroken toppen zullen best waar zijn, echter ik denk dat je het niet moet zoeken in de hengel maar in het gebruik van de hengeleigenaar, Nash hengels zijn gemaakt van hoogwaardig carbon sterk maar kwetsbaar, dus verkeerd vervoeren, laten vallen en zo is niet geschikt voor de hengel. Dus ben je een rousdouwer koop een ander merk die meer glasvezel er door heen verwerkt. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 29 juni 2012 23:52:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
naja je vervoerd ook alles in in auto en gezien nederland nogal een drempelland is kan het nog wel eens flink tekeer gaan.
Dan zit ik te twijfelen tussen de nash of de FOX ranger XTS 3,5 lbs |
Door JOU drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren! z2h-productions |
|
|
|
|
ik heb ze vanmiddag gekocht, wat een hengel zeg!
tot nog toe totaal geen spijt, even samen me pa gehangen aan die hengel wat heerlijk zeg, zal lekker actie onder de top worden! gaaf!
ik ga van de week even lekker proef gooien op een kanaal, ben benieuwd, op alle reviews zeggen ze dat ze goed gooien
ah wat zijn ze mooi zeg, en dat voor dat geld!
|
|
|
|
|
eerste top gebroken en de hengels zijn nog niet eens opgetuigd! wtf |
|
|
|
|
waar is hier de knop *vind ik leuk* hehe nee sorry davy maar het is wel kut zeg!! |
|
|
|
|
Nu weet ik het zeker, word toch de fox!! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
fijne hengels zeg Hou het wel bij mijn forcejes
Davy zwaar klote man Vertrouwen is bij mij dan gelijk weg |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ron van Houtum schreef:fijne hengels zeg Hou het wel bij mijn forcejes
Davy zwaar klote man Vertrouwen is bij mij dan gelijk weg tja, hij zet er niet bij wat er gebeurd is. Stel dat hij de hengels 50 keer tussen de autodeur heeft geplaatst en bij de 50 ste keer knapte de top..dan zeg ik: goeie hengeltjes
|
|
|
|
|
ik neem aan als je hem niet eens hebt op getuigd en het breek al dat het weining voorsteld. En het lijkt mij ook sterk dat iedereen er bot mee doet.. Ik lees nu al dat het bij 3 mensen hier is gebeurd.. dat is toch een flink aantal.. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.