5 ponder Lid sinds: 19-5-2012(UTC) Berichten: 42
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 25-10-2011(UTC) Berichten: 93
|
Heb zelf Fox warrior S 75 euro per stuk, bevallen mij goed. mijn broertje heeft de Jrc powerplay ook mooie fijne dunne hengels.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Ik heb 3 shimano catana's, lekkere dunne betaalbare hengel (mijn mening toch) |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Zo te zien gaat Koster de leverancier worden... dus ga er eens langs en misschien kun je dan zelf een oordeel vormen. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Ik zou voor de Catana's gaan die Whitey aanhaalden. Zeer degelijke hengel en ligt lekker in de hand. Heb er al eens eentje mogen met drillen op een dressuurwatertje, beviel me goed! Die Black Widow van Daiwa is ook een topper! Toen de levering binnenkwam in de winkel moest ik ze in elkaar zetten, ik was onder de indruk op vlak van prijs/kwaliteit! Ik weet niet hoe de hengel drilt, maar het is wel een hele stugge hengel Hopelijk ben je er wat mee! Bewerkt door de gebruiker dinsdag 26 juni 2012 19:41:36(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Erwin Krijgsman schreef:Zo te zien gaat Koster de leverancier worden... dus ga er eens langs en misschien kun je dan zelf een oordeel vormen. Mvg Erwin Ik Zou ook even langs gaan en ze even krom trekken misschien help dat ook in je keuze de ene stok is toch soepeler/stugger dan de andere. Maar in eerste instantie gaat mijn voorkeur naar de shimano. Succes met je zoektocht. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.