40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Henk Haarlem schreef:floriskouters schreef:ik vind het enige nadeel dat hij te snel dicht klikt. opzich ideaal voor vervoeren. maar na elke cut moet je weer dat ding indrukken om de stamper eruit te kunnen halen. 180 graden draai geven? (Halve draai) staat op gebruiksaanwijzing. haha moet je de gebruiksaanwijzing ook nog lezen. xd dan zal het mis wel werken. zal van de week ns ff kijken op de zaak.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Nou is het nog de vraag, Hoe lang blijft die scherp? |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ronalddehoog schreef:Nou is het nog de vraag, Hoe lang blijft die scherp? Ik denk dat zolang je geen grind door de boilie doet dat wel zal meevallen, maar mesje zit zo gemonteerd dat je er met een sleutel vijltje erbij kan. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
|
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.