10 ponder Lid sinds: 9-5-2012(UTC) Berichten: 75
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Dat spiegeltje! haha. Super cool!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 31-1-2011(UTC) Berichten: 610
|
Zeker! leuke vissen om met het dobbertje te vangen. Wel jammeer dat hij staat en geen onthaakmat heeft bij die vis. |
Keep it simple... |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
Nicow: mooi van uw topweekend! Leuk dat ook kleinere vissen es worden gepost, blijkbaar vangen de meesten hier enkel grote?, ik ga morge terug es proberen met nieuwe white chocolate bollies! Tbeste buur! |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
timvanzanten schreef:Dat spiegeltje! haha. Super cool! haha thx heb er zo een paar gevangen
|
|
|
|
|
monstercarps schreef:Zeker! leuke vissen om met het dobbertje te vangen. Wel jammeer dat hij staat en geen onthaakmat heeft bij die vis. ja was zonder dobber en op 20mm boilies hehe en onthaakmat lag 1 meter verder kbehandel de vis niet slecht ze
|
|
|
|
|
whitey schreef:Nicow: mooi van uw topweekend! Leuk dat ook kleinere vissen es worden gepost, blijkbaar vangen de meesten hier enkel grote?, ik ga morge terug es proberen met nieuwe white chocolate bollies! Tbeste buur! ja hoor was eens leuk verlang er weer naar nu komt me vertrouwen groot en suc6 alvast !
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.