CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Combineren vissen met het gezinsleven
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Wat ik me afvraag is hoe anderen hiermee omgaan en het gezinsleven weten te combineren met onze mooie hobby. Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Hey Patrick, Leuke vraag Dit zal denk ik vooral te maken hebben met hoe coulant je vrouw is waarmee je bent getrouwd.. Tip waardoor ik iig nooit problemen heb(of heb gehad) Laat ten aller tijde zien dat je gezin op de eerste plaats staat en OVERLEG met je wederhelft wanneer je wil gaan. Bekijk wanneer er tijd is om te vissen en plan dit (bv een week van te voren) in overleg met je partner in. Betrek je vrouw er zoveel mogelijk bij... Mocht dit niet lukken kun je ze voor de keuze zetten....of ik ga vissen,of ik schiet de kroeg in. Mocht dit nog steeds niet lukken?...... inruilenLaatste drie regeltjes niet al te serieus nemen d d . Bewerkt door de gebruiker zondag 24 juni 2012 13:17:45(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
groet erik |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Gewoon niet geen "verplichtingen" begrijp nu wel wat vissers bedoelen met, bestaat meer dan alleen vissen! Jammer mijn persoonlijkheid zelf ingetogen is opgesteld Maar goed mij jaren geleden hier bij neergelegd. Life by the rod die by the rod d Bewerkt door de gebruiker zondag 24 juni 2012 13:20:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
wat diesel zegt lijkt me dat dat bij alles geld. anders heb je zoizo geen goede relatie.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-3-2010(UTC) Berichten: 99
|
Ik ga meestal 2 nachten vrijdag enzaterdag zorg dat ik vroeg weer thuis ben zodat we altijd s'middags weg kunnen en wat leuks kunnen doen met z'n viertjes.maar ik heb een top vrouwtje ! Zo lang ze zien dat je energie in het gezin steekt is het goed!Maar als we eerlijk zijn we doen het toch nooit goed tegenover de vrouwen
|
|
|
|
|
Dus overleggen is volgens jullie de sleutel. Nou heeft mijn vriendin absoluut niks met vissen en snapt ook niet waar mijn drive vandaan komt en dit botst dus regelmatig. Ook is vissen bij mij vaak niet te plannen soms zijn de omstandigheden zo gunstig voor een bepaalde stek dat ik wel moet vissen. Of stel je vangt je helemaal scheel en wil nog het liefst een nacht blijven om zo de stek nog verder af te romen. Hoe overleggen jullie dit soort omstandigheden? Bij mij draait het 9 van de 10 keer op een confrontatie uit. |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Mijn vriendin heeft wisselende diensten ivm haar werk in de zorg, de ene keer komt het goed uit omdat ze bijv. het weekend moet werken. De andere keer een tijdje wat minder en dan overleg ik altijd voordat ik ga vissen. Vaak is er wel begrip voor...
Wat ik ook nog wel probeer is om haar mee te nemen met vissen en er een soort van uitje van te maken, helaas is dit me nog niet vaak gelukt.. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Besteed net zoveel tijd aan je vrouw/vriending als aan het vissen. De meeste (lees alle) vrouwen stellen het niet zo op prijs als ze op de 2e plaats komen te staan qua aandacht. Af en toe een etentje of een bos bloemen doet wonderen Samen een film kijken op de bank, romantisch avondje en dan niet om 23.00 zeggen: Ik ga vissen, doeiii |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 24-5-2012(UTC) Berichten: 42
|
Met kleine kinderen is het veel moeilijker dan met opgroeiende pubers of kids die het huis uit zijn.....
Mijn maat heeft kleine kids en heel af en toe doen we een nachtje, 1 keer per jaar doen we een midweek en voor de rest proberen we elke week een korte sessie te doen op zondagochtend vanaf een uurtje of 5 tot een uurtje of 10.
zelf ga ik zoveel mogelijk vissen als mijn vrouw werkt (in de zorg), dus als ze in het weekend vrij is dan vis ik niet, of het moet heel goed weer zijn dan gaat ze mee.
Vakantie wordt altijd aan het water doorgebracht en dan vist ze mee.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Of doe het zo als mij Zo irriterend zijn dat ze blij is als je opgerot bent whahahaha
Kan je er niet mee helpen De mijne gaat mee en wilt tegenwoordig ook graag mee Binnenkort 2 hengels aanschaffen |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:Of doe het zo als mij Zo irriterend zijn dat ze blij is als je opgerot bent whahahaha
Kan je er niet mee helpen De mijne gaat mee en wilt tegenwoordig ook graag mee Binnenkort 2 hengels aanschaffen Dan heb jij een lot uit de loterij!! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 7-3-2010(UTC) Berichten: 99
|
Patrick Wolters schreef:Dus overleggen is volgens jullie de sleutel. Nou heeft mijn vriendin absoluut niks met vissen en snapt ook niet waar mijn drive vandaan komt en dit botst dus regelmatig. Ook is vissen bij mij vaak niet te plannen soms zijn de omstandigheden zo gunstig voor een bepaalde stek dat ik wel moet vissen. Of stel je vangt je helemaal scheel en wil nog het liefst een nacht blijven om zo de stek nog verder af te romen. Hoe overleggen jullie dit soort omstandigheden? Bij mij draait het 9 van de 10 keer op een confrontatie uit. Ik vis echt alleen maar nachten zeg maar 9 uur tot 7 a 8 uur de volgende ochtend kom ik thuis worden de kinderen ook net wakker.
|
|
|
|
|
Ik vis echt alleen maar nachten zeg maar 9 uur tot 7 a 8 uur de volgende ochtend kom ik thuis worden de kinderen ook net wakker.
Ik over het algemeen ook en nog doordeweeks ook . Dus s'avonds als de kleine naar bed is weg en vervolgens volgende morgen vroeg inpakken en door naar het werk maar zelfs deze aanpak levert regelmatig tegenspraak op. Mvg Patrick |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 30-1-2011(UTC) Berichten: 13
|
tja ik heb dat probleem gelukkig niet die van mijn heeft zelf hengels en zoonlief van 9 is ook graag aan de waterkant dus ja heb een luxe hier aankomende vrijdag lekker weg naar frankrijk wat het vrouwtje heeft geboekt
mvg alex en loes
|
|
|
|
|
Patrick Wolters schreef:
Ik vis echt alleen maar nachten zeg maar 9 uur tot 7 a 8 uur de volgende ochtend kom ik thuis worden de kinderen ook net wakker.
maar zelfs deze aanpak levert regelmatig tegenspraak op. Mvg Patrick Gunt ze jou wel de rust die je nodig hebt? |
groet erik |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 294
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Patrick Wolters schreef:Ron van Houtum schreef:Of doe het zo als mij Zo irriterend zijn dat ze blij is als je opgerot bent whahahaha
Kan je er niet mee helpen De mijne gaat mee en wilt tegenwoordig ook graag mee Binnenkort 2 hengels aanschaffen Dan heb jij een lot uit de loterij!! Nou als ik dat lotje zou hebben dan is dat voor mij geen prijs hoor!..Ik heb liever dat het ontbijt klaar staat, huis opgeruimd etc. als ik thuiskom
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
He Patrick Je vrouw/vriendin hoeft de drive toch niet te begrijpen? Heeft zij niet een hobby of iets wat ze graag doet (winkelen)? Ik heb een heel druk leven en heb het nodig om zo af en toe de batterij op te laden. Dit lukt mij erg goed aan de waterkant. Regelmaat is belangrijk en daarom ga ik elke week van vrijdag op zaterdag. Weet ze waar ze aan toe is Op deze manier heb ik de zaterdag en zondag om wat leuks met haar te doen b
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
Ben helemaal met Diesel eens, overleggen is de juiste manier. En haar af en toe ook eens de zin geven scheelt ook weer veel ruzie b
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Karperrazzi schreef:Patrick Wolters schreef:Ron van Houtum schreef:Of doe het zo als mij Zo irriterend zijn dat ze blij is als je opgerot bent whahahaha
Kan je er niet mee helpen De mijne gaat mee en wilt tegenwoordig ook graag mee Binnenkort 2 hengels aanschaffen Dan heb jij een lot uit de loterij!! Nou als ik dat lotje zou hebben dan is dat voor mij geen prijs hoor!..Ik heb liever dat het ontbijt klaar staat, huis opgeruimd etc. als ik thuiskom Zij werkt ook 40 uur per week dus opruimen/poetsen doen we samen En haar kookkunsten zijn nu ook weer niet om naar huis te schrijven hahaha |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Ron van Houtum schreef:Karperrazzi schreef:Patrick Wolters schreef:Ron van Houtum schreef:Of doe het zo als mij Zo irriterend zijn dat ze blij is als je opgerot bent whahahaha
Kan je er niet mee helpen De mijne gaat mee en wilt tegenwoordig ook graag mee Binnenkort 2 hengels aanschaffen Dan heb jij een lot uit de loterij!! Nou als ik dat lotje zou hebben dan is dat voor mij geen prijs hoor!..Ik heb liever dat het ontbijt klaar staat, huis opgeruimd etc. als ik thuiskom Zij werkt ook 40 uur per week dus opruimen/poetsen doen we samen En zo hoort het Ron! +1 |
groet erik |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Combineren vissen met het gezinsleven
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.