5 ponder Lid sinds: 12-4-2012(UTC) Berichten: 34
|
hallo, ik vis al een paar jaar op dezelfde privevijver mar er komt steeds meer wier in de vijver, nu is het zelfs zo erg dat het haast niet meer bevist kan worden door te veel wier op bodem en op het oppervlakte als jullie tips hebben om het wier eruit te krijgen of manieren om hier bij te vissen dan zijn ze meer als welkom
m.v.g. oscar
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Een opblaas bootje en een hark Is wel een helse klus....
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Erwin schreef:Een opblaas bootje en een hark Is wel een helse klus.... iig een betere dan met middeltjes gaan lopen klote |
groet erik |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
of even kijken naar weedrakes van bijvoorbeeld een Angling Intelligence! Die dingen werken aardig! De manier van Erwin is nog altijd het beste!
|
|
|
|
|
heel de vijver is egt onmogelijk heb het al geprobeerd zou het helpen open plaatsen te maken of zou het kunnen met lijn zonder lood zo zou je op het wier kunnen vissen denk ik zo
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
|
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
|
ja dat gaan we doen maar helpt dat zoveel?
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 10-10-2011(UTC) Berichten: 762
|
Zit ook met dit probleem, zit er ook over na te denken graskarpers te kopen!
|
Vissen 2013: Zat Zwaarste 2013: Veelste weinig kilo |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Is niet overal toegestaan he. gemeente moet dat bijhouden waar ze zitten en waar niet. volgens mij.moeten.hun ook toestemming geven.
|
|
|
|
|
ja het is privewater heb ik geluk mee he
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 81
|