5 ponder Lid sinds: 12-4-2012(UTC) Berichten: 34
|
ik heb het laatst 2 2de hands delkims ev purple edition overgekocht van een vriend maar de ene maakt een ander geluid als ik hem op hetzelfde zet en soms maakt de ene een rare swing in zyn geluid maar na even is er die uit kan iemand dit verklaren? of heeft iemand anders dit ook
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
oscarlauwers schreef:ik heb het laatst 2 2de hands delkims ev purple edition overgekocht van een vriend maar de ene maakt een ander geluid als ik hem op hetzelfde zet en soms maakt de ene een rare swing in zyn geluid maar na even is er die uit kan iemand dit verklaren? of heeft iemand anders dit ook Tijd voor een nieuwe batterij wellicht?
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 12-4-2012(UTC) Berichten: 34
|
ik betwijfel het als ik de batterijen verwissel is het precies hetzelfde
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
oscarlauwers schreef:ik betwijfel het als ik de batterijen verwissel is het precies hetzelfde
Allebei niet helemaal goed meer? Ik zou anders degene waarvan je het hebt overgenomen er eens over bevragen. Lijkt me stug dat het bij hem goed werkte en bij jou ineens niet meer.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.