40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
mijn engels is niet bijster goed. daarom moet ik maar van mn ouders ff wat engels boeken lezen. natuurlijk worden dat karper boeken. maar weet niet zo goed welke. heeft iemand nog tips. :good:
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 169
|
Ik heb er al aardig wat in mijn bezit gehad, en de beste boeken vond ik toch wel: Ritchie McDonald – Ritchie on Carp Dave Lane – A Flick of the Tale De boeken van Terry Hearn zijn ook wel goed, maar de bovengenoemde boeken vond ik toch het best. Als je echt een taal wilt leren kun je beter Engelse(teken)films gaan kijken met Engelse ondertiteling. Zo heb ik Spaans geleerd, deze manier ging veruit het snelst. b
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
Het boek "Globetrotters quest" van Tony Davies-Patrick is erg mooi om te lezen evenals het boek over lac de st. Cassien van Steve Briggs. De boeken die Ray aandraagt zijn ook prachtig! |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
thx heren bedankt voor de tips.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-3-2012(UTC) Berichten: 154
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
korda tellings tales heeft ook wel leuke verhalen |
Ik zeg maar ZOO dat is korter dan dierentuin |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 2-4-2012(UTC) Berichten: 41
|
Hoor ook goede verhalen over The Forgotten Chapters.Heb hem zelf nog niet gelezen maar ik vind de boeken van Terry Hearn erg goed.Ook zijn de boeken van Dave Lane leuk om te lezen alleen word ik altijd een beetje moe van zijn autopech verhalen.Bij hen gaat er volgens mij geen week voorbij zonder panne Bewerkt door de gebruiker donderdag 21 juni 2012 22:34:29(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.