15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
wie heeft tips voor mij. ik ga begin augustus 2 weken vissen. ik dacht dat ik 20 a 25 kilo boilies nodig had. en geen freezers omdat er geen vriezer in het huisje is. mijn bedrag is maximaal 140 a 150 euro. ik hoop dat iemand mij kan helpen met een keuze. ik zelf weet ook niks over het water heb al gezocht naar informatie kan niet veel vinden. het gaat om de stelleplas in heikenszand |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Een merk kan ik je niet direct meegeven. Maar als het water je niet bekend is zou ik beginnen met "standaard" boilies. Scopex of vismeel bol. Daarna kan je nog verder kijken Of als direct een goede all-round boilie wilt zou ik eens naar mainline kijken. |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
popp96 schreef:wie heeft tips voor mij. ik ga begin augustus 2 weken vissen. ik dacht dat ik 20 a 25 kilo boilies nodig had. en geen freezers omdat er geen vriezer in het huisje is. mijn bedrag is maximaal 140 a 150 euro. ik hoop dat iemand mij kan helpen met een keuze. ik zelf weet ook niks over het water heb al gezocht naar informatie kan niet veel vinden. het gaat om de stelleplas in heikenszand Freezers is geen probleem hoor. Je kunt ze gewoon laten vacumeren. Gaan ze zeker twee weken mee. Zie bv www.ttbbaits.com ( http://www.ttbbaits.com/c-975707/vacumeren ) of www.mtcbaits.nl ( http://www.mtcbaits.nl/made-to-catch/Vacumeer ) die tegen een kleine meerprijs vacumeren, maar waarschijnlijk zijn er nog veel meer die dat doen. Bewerkt door de gebruiker woensdag 20 juni 2012 20:28:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 81
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
20 a 25 kilo mainline readys zit je al gauw op 300 a 400 euro 25 kilo gedeelt door 150 euro zit je op 6 euro de kilo. dan moet je al naar een ander goedkoper merk. dat wil niet zeggen dat ze minder vangen......... Bewerkt door de gebruiker woensdag 20 juni 2012 20:36:38(UTC)
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
M. Chiron schreef:http://www.mtcbaits.nl/made-to-catch/Kliekjes/
Er zijn meer boilieboeren die dit soort kliekjes hebben... Dat zijn steamers. De vraag is of die nog gevacumeerd kunnen worden. Zoniet, dan is dit geen optie begrijp ik.
|
|
|
|
|
jeroen v oenen schreef:20 a 25 kilo mainline readys zit je al gauw op 300 a 400 euro
25 kilo gedeelt door 150 euro zit je op 6 euro de kilo. dan moet je al naar een ander goedkoper merk.
dat wil niet zeggen dat ze minder vangen......... € 15 per kilo? Lach de vouwen uit mijn broek. Maar ik lees gelukkig je relativering.. "dat wil niet zeggen dat ze minder vangen......... " Bewerkt door de gebruiker woensdag 20 juni 2012 21:32:31(UTC)
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
leen,
15 euro dan heb je de response serie
je hebt ook nog de Zenon Bojko serie die kost 18 euro de kilo..............................
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 199 Locatie: Scheemda
|
oke jha ik zat al te denken aan strawberry fish van TTB baits of tijgernoot boilies van bosche boilies. maar ik heb met alebij de merken geen ervaring. |
heb plezier in je visserij dan komt alles goed |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Kijk eens bij www.redlabelbaits.nlAls je niet bekend bent met een water, probeer dan eens een combi bol. (vis/zoet) |
The Baits |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 81
|
leen schreef:M. Chiron schreef:http://www.mtcbaits.nl/made-to-catch/Kliekjes/
Er zijn meer boilieboeren die dit soort kliekjes hebben... Dat zijn steamers. De vraag is of die nog gevacumeerd kunnen worden. Zoniet, dan is dit geen optie begrijp ik. Het was ook meer als voorbeeld bedoelt... de kliekjeshoek
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.