logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

2 Pagina's<12
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
PascalP  
#21 Gepost : donderdag 14 juni 2012 18:16:44(UTC)
PascalP

30 ponder

Nederland

whitey schreef:
Jordy Paauw schreef:
Helaas maar ik moet je deze piepers toch sterk afraden.
Ik heb ze zelf gezien bij iemand en ja, alles erop werkt maar je word stront ziek van het feit dat hij 3 piepjes geeft wanneer hij 1 hoort te geven. Ik zou mooi doorsparen voor 2 delkim ev. Die kunnen hard genoeg dus heb je de sounderbox ook niet nodig!

Mvg; Jordy Paauw

Tot een delkim het begeeft en je hem voor 3 maand kwijt bent, want zo traag repareren die mannen, deze info komt wel van een insider.

Gelukkig heb ik dit nog nooit meegemaakt... Wilde laatst wel een schroefdraad voor mijn delkims bijbestellen, Hadden ze die niet:S Achja

En die optonics lijken me toch wel fijne beetmelders, alleen vind ik het zelf ook vervelend als een beetmelder 3 piepjes geeft als dit er maar 1 hoeft te zijn
Het maakt niet uit groot of klein,
als ze maar mooi zijn
whitey  
#22 Gepost : donderdag 14 juni 2012 18:21:33(UTC)
whitey

45 ponder

Man
België

Bedankjes: 100 keer
Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
Ze kosten ook maar 99€ voor een set van 3 met ontvanger, daar heb je nog niet 1 recente delkim voor, voor mij voldoen ze ruimschoots, en 1 negatieve respons weegt niet op tegen 15 goede he?
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd.
"Show respect, only then you (can) earn respect!!"
kwirk  
#23 Gepost : donderdag 14 juni 2012 19:15:22(UTC)
kwirk

5 ponder

Ik heb ook al naar dit setje gekeken maar na wat speurwerk kwam ik ook de volgende set tegen voor maar 70 euro.

http://markerworld.nl/sh...04a2d5a8a264d9bf532e2bae

1 piep op de pieper is er 1 op de ontvanger
4 magneetjes op het wieletje
gaan goed hard

volgens mij is alleen de gevoeligheid niet aan te passen en het volume van 100 naar 70 procent te brengen

Ik heb op carpboard alleen nog maar positieve reacties hierover gelezen en ben van plan dit setje aan te schaffen
Paul Jansen  
#24 Gepost : donderdag 14 juni 2012 20:00:56(UTC)
Paul Jansen

10 ponder

Ik ben in het bezit van de optonic g2 versie en ik ben er dik tevreden mee en de run lengte is in 2 lengtes instelbaar dit is zichtbaar d.m.v. 1,2 of 3 ledjes die gaan branden.
Beter een slechte dag gevist dan een goede dag op het werk.
Jordy Paauw  
#25 Gepost : maandag 18 juni 2012 20:37:25(UTC)
Jordy Paauw

25 ponder

Bedankjes: 1 keer
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
Ja dat is wel minder. Zoals Ronald zegt: het zal wel een kwestie van wennen zijn.
Maar ja dit is mijn mening.
Duur is het setje niet en dat is wel weer een voordeel

Mvg; Jordy Paauw
Geniet en drink met je maten!
spodfather  
#26 Gepost : maandag 18 juni 2012 23:59:36(UTC)
spodfather

20 ponder

he gus, zoals je al weet vid ik die G1's prima in orde.
heb hier nog een perfect functionerend setje liggen (bewaar ik voor mijn kleine karpermaatje in spe)

Weer of geen weer die dingen zijn betrouwbaar.
Gaan ook vrij lang mee op goeiekope AH 9v blokbatterijen.
Ook zijn ze spatwaterdicht, ik heb er zelfs wel eens eentje per ongeluk in het water laten vallen..
gelijk eruit gevist natuurlijk en die deed het nog gewoon, zelfs geen voicht in batterijvakje.

anyway, voor die 100euro kun je weer een paar jaar vooruit.
Tijd genoeg om te sparen voor de delkim 2014 uitvoering Knipoog

gr SF

Edit: die 3 piepjes daar wen je aan. bij het 4e piepje weet je dat het menens kan zijn.

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 19 juni 2012 00:00:58(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Vinnie1100  
#27 Gepost : dinsdag 19 juni 2012 00:45:01(UTC)
Vinnie1100

15 ponder

PascalP schreef:
whitey schreef:
Jordy Paauw schreef:
Helaas maar ik moet je deze piepers toch sterk afraden.
Ik heb ze zelf gezien bij iemand en ja, alles erop werkt maar je word stront ziek van het feit dat hij 3 piepjes geeft wanneer hij 1 hoort te geven. Ik zou mooi doorsparen voor 2 delkim ev. Die kunnen hard genoeg dus heb je de sounderbox ook niet nodig!

Mvg; Jordy Paauw

Tot een delkim het begeeft en je hem voor 3 maand kwijt bent, want zo traag repareren die mannen, deze info komt wel van een insider.

Gelukkig heb ik dit nog nooit meegemaakt... Wilde laatst wel een schroefdraad voor mijn delkims bijbestellen, Hadden ze die niet:S Achja

En die optonics lijken me toch wel fijne beetmelders, alleen vind ik het zelf ook vervelend als een beetmelder 3 piepjes geeft als dit er maar 1 hoeft te zijn

Als je de achter kant los haalt (batterij luikje zitten er 2 schroefjes aan de onderkant
Schroef deze 2 los en dan kan je bij de bout neem hem mee naar de bouw markt
en kijk of deze passen en kijk dan ook gelijk even of het losse ringetje ook mooi om de neiuw
bout valt te draaien

Bouw markt heeft daar wel een passende schroef voor

dat is mijn ervaring met Delkim heb het zelf 2 haar terug ook gedaan
heb nu nieuw gekocht met sound box

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 19 juni 2012 00:48:00(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Erwin Krijgsman  
#28 Gepost : woensdag 20 juni 2012 01:02:38(UTC)
Erwin Krijgsman

25 ponder

Bedankjes: 27 keer
Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
kwirk schreef:
Ik heb ook al naar dit setje gekeken maar na wat speurwerk kwam ik ook de volgende set tegen voor maar 70 euro.

http://markerworld.nl/sh...04a2d5a8a264d9bf532e2bae

1 piep op de pieper is er 1 op de ontvanger
4 magneetjes op het wieletje
gaan goed hard

volgens mij is alleen de gevoeligheid niet aan te passen en het volume van 100 naar 70 procent te brengen

Ik heb op carpboard alleen nog maar positieve reacties hierover gelezen en ben van plan dit setje aan te schaffen

Het volume is van 100 naar 30% terug te brengen... de stoppertjes dimmen ongeveer 70%

Mvg ErwinAngel
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt...
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (2)
2 Pagina's<12
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.