10 ponder Lid sinds: 30-6-2011(UTC) Berichten: 90
|
Erwin, ik heb gemerkt op het forum dat je vooral op het grote water zit, ik wil zelf een x de ijssel uitproberen bij kampen, heeft iemand nog een tip voor stek keuze of misschien om waar ik de hengels neer moet leggen?
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 19-9-2010(UTC) Berichten: 52
|
GRAPJAS MAAR SERIEUS HET IS ECHT KUT,ALLEEN DE MAAS HOOR IK AF EN TOE GOEIE VERHALEN
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-4-2012(UTC) Berichten: 137
|
Ik bedoel eigenlijk dat je je caps lock uit moet zetten
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-2-2011(UTC) Berichten: 762
|
d |
Don't forget to smell the roses along the way... |
|
|
|
|
stefan carp veel succes op de ijssel ik vis er heel vaak ,het is meer dan 10 nachten vissen voor een vissie echt slecht
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 30-6-2011(UTC) Berichten: 90
|
Ferry bevis je vaak waters rond ijsselmuiden?, of ga je meestal meer richting kampen?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
ferry schreef:stefan carp veel succes op de ijssel ik vis er heel vaak ,het is meer dan 10 nachten vissen voor een vissie echt slecht Ja.... valt niet altijd mee daar....
|
|
|
|
|
stefan ,ik ga ook richting zwolle er kan per krib ,wel verschil in zitten wat betreft vangsten ,ik denk dt je beter eerst nog even door kunt gaan op de putjes ,anders loop je met je hoofd tegen een grote muur (lees heel veel blanken)en dan raak je je plezier kwijt,ik kan het weten heb er ook last van
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 13-5-2011(UTC) Berichten: 28
|
Ik vis vaak op de rivier de Vecht. Dit is een relatief moeilijk viswater maar ik vind het wel het mooiste plekken om te vissen. Puur natuur, mooie vissen en je kunt soms wel eens versteld staan wat voor beest jou aas tot zich genomen heeft! Qua voeren hou ik meestal aan om er niet te veel kilo's tegen aan te gooien. Meestal een dag of twee van te voren een kilo of 2 (periode afhankelijk). Dit doe ik eigenlijk een beetje voor mijn eigen gemoedsrust , dat ik toch niet helemaal 'kaal' aan het vissen ben. Ik ben van mening dat de karpers (uitzonderingen daargelaten) veel trekken over dit soort wateren. Je zult zelden of nooit een vis lang op een bepaald stuk kunnen houden denk ik. Hoe veel je ook voert. Er zijn op natuurlijke wijze al veel hotspots waar karpers zich graag ophouden (stuwen, vertakkingen en bijvoorbeeld vaargeulen). Dit soort plekken leveren vaak ook meer vis op. Ik denk dat bijvoorbeeld op een juiste manier bijvoeren tijdens het vissen wel voor extra resultaat kan zorgen. Zo maar ergens single hookbait is natuurlijk er op gokken! (tenzij je vis ziet draaien of rollen b ) Wees ook niet bang om met particles te gaan voeren er zijn genoeg manieren te bedenken waardoor je kan zorgen dat je toch relatief compact kunt voeren (ondanks de stroming). Dit is vooralsnog een mening en wellicht geldt het bovenstaande absoluut niet op andere rivieren maar voor mij werkt het goed! Bewerkt door de gebruiker dinsdag 26 juni 2012 14:37:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groet, Michiel
...Simplicity is the key... |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.