25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Heb er 3 in blauwe uitvoering zonder koffer. MK2
Vraagprijs: 40 euro inclusief verzending |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
anne je kan het topic zelf verwijderen he rechtsboven kan je dat doen. greets |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Hey Lo, maar die van jou kan ik niet verwijderen toch?
Hoeistie verder? Stijn en ik kwamen de Belgische versie van jou tegen op Abbey, hij was alleen wat kleiner maar verder manusje van alles. Houden ze je een beetje bezig daar?
Greetss |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
nee je kan je complete topic verwijderen hier alles goed he. en daar?? manusjes van alles zijn nodig in deze wereld!! haha ze houden me hier behoorlijk bezig. ben nu aan het wachten op iemand die naar huis gaat en ik wil naar me nest pfffffffff haha komen jij en jansen nog hierheen of niet??? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
We zijn net terug van Abbey. Misschien eind dit jaar of anders volgend jaar. We zien wel |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.