5 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 17
|
Is dit een beetje fijne rig of valt het tegen? Heeft iemand ervaring met deze rig? Ik hoor veel verschillende dingen langs de waterkant maar ben benieuwd naar jullie ervaring.
Gr Ricardo
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Ik vond het niks, maar een kennis van me zweert er bij. Hij vangt er niet minder mee, maar ook niet meer.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-3-2012(UTC) Berichten: 154
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
beetje hetzelfde idee als een chod rig vind ik. |
Ik zeg maar ZOO dat is korter dan dierentuin |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 17
|
Ik ga er toch maar 1 maken en uit proberen als het lukt dit weekend. Ik laat wel even weten of ik het wat vond of niet.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 14-2-2012(UTC) Berichten: 150
|
in 2009 goed op gevangen maar de laatste jaren lijkt hij niet meer zo goed te werken? grtss visser |
ga vissen als ze bijten! SPEEDCARP!!! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Heb er vroeger ook nog wel eens mee gevist. Is een rig die ik werpend niet zou inzetten. Hij heeft de nare eigenschap snel te eindigen in een grote warboel....
Ik heb deze rig eerder veel ingezet met singel hookbaits (pop-up uiteraard). Lekker agressieve rig voor traag azende vissen...
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 1-3-2011(UTC) Berichten: 140
Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ook ik heb deze rig getest. Ik heb hem een keer of 5 geprobeerd en begon er erg aan te twijfelen. Dit omdat hij naar mijn mening en slechte indraai kant heeft.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 81
|
Hier nog een filmpje van de rig, gemaakt door Ed Skillz.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 27-6-2012(UTC) Berichten: 85
|
Hallo, Ik heb geen ervaring met deze rig, maar wel met de grippa rig. als het goed is staat op cf(niet op het board) een uitleg met hoe jij hem maakt. Ik heb hier goede resultaten mee gehad, vooral door singel in te zetten met een pop up. deze rig zou je eventueel ook gewoon met bodem aas kunnen inzetten maar daar heb ik minder vertrouwen in!. Dit is de rig succes er mee!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.