CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
Tent,strecher & slaapzak.
5 ponder Lid sinds: 31-5-2011(UTC) Berichten: 15
|
Hallo medevissers,
Ik zoek voor het nachtvissen nog een goede tent strecher en een slaapzak. Ik heb het tot nu gedaan met een tentje van aldi die toevalig groen was en een kraak strecher en een normale slaapzak. Je kunt je wel voorstellen dat ik dit graag wil vervagen.(het is niet meer vol te houden). Ik ben niet op zoek naar een hele grote tent en ook niet naar een grote strecher en de slaapzak maakt me niet heel veel uit als ie maar lekker warm is.
gr Jelmer Koerhuis.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
1 tip: Ga er niet op besparen. Kies voor kwaliteit. Op het moment dat je moet afrekenen zal het ff zeer doen, maar weet dan wel dat je het niet om het jaar hoeft te vervangen. Tent +/- 200E, Stretcher +/- 100E en een goede slaapzak rond de 70/80 Euro. Dan weet je zeker dat je goed zit. Verder is de keus aan jou... Succes ermee! b |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-5-2012(UTC) Berichten: 80
|
|
Karper teller 2011: 249 geeindigd Karper teller 2012: 29 |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-6-2012(UTC) Berichten: 307
Bedankjes: 2 keer Is 5 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ik heb deze : http://www.jrc-fishing.c...ct-one-two-man,5730.htmlDe 2 man versie heb ik. Ik ben er super over te spreken. Vorig jaar mei eerste weekend vissen meteen storm gehad. Echt een verschrikkelijk weekend, maar de tent heeft meteen bewezen wat ie waard is. Is goed als 1 man bivvy te gebruiken op lange sessies en op korte sessies gaan er ook makkelijk 2 stretchers in met al het bijbehoren. Bewerkt door de gebruiker zaterdag 9 juni 2012 17:45:16(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 1-1-2012(UTC) Berichten: 64
Bedankjes: 1 keer
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Het is een beetje wat je er voor over heb. Als je gewoon goed met je spullen omgaat kan je met veel dingen lang doen. Zelf heb ik een simpele plu van x2, Dit was een show model en waren dus wat dingetjes mee, doe er nu al een jaar of 4 mee nachtvissen. En hij is nog niet afgeschreven! Stretcher zijn er vele merken natuurlijk. Hiervoor kan je voor dure en goedkope gaan, is een beetje waar je zelf voor kiest. Heb nu de strategy comfort bedchair, ben er wel goed over te spreken. Het enigste wat ik erbij zou kunnen zeggen is een zacht bed wel lekkerder is. Voor een slaapzak zou ik niet al te moeilijk doen. Heb nu een slaapzak van de blokker ofzo, gewoon zo'n huis-tuin-en-keuken-ding. Niks mis mee. Tenzij je natuurlijk met temperaturen van rond en onder het vriespunt gaat vissen. Dan is zo'n dikke slaapzak wel lekker. |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
Tent,strecher & slaapzak.
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.