logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
Karperrazzi  
#1 Gepost : zondag 3 juni 2012 22:39:41(UTC)
Karperrazzi


20 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 294

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
Te koop.

Vanwege de aanschaf van een gopro camera is dit toestel overbodig. Toestel is 2 jaar oud en in goede staat. Zie internet voor specs. Om zelf een foto te kunnen maken én goed te kunnen scherp stellen zit er een beugeltje met draadbalg bij. In combinatie met het kantelbaar scherm werkt dit perfekt. Verder kun je met dit toestel de tijd en het aantal foto's instellen in de zelftimermodus. Dus bijvoorbeeld om de 15 seconden 4 of 8 foto's. Toestel is werkend te zien!

Doe eens eens een bod per PB en wie weet is het toestel voor jou!

UserPostedImage

Uploaded with ImageShack.us

Bewerkt door de gebruiker zondag 3 juni 2012 22:45:08(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Sponsor
carpteamzhz  
#2 Gepost : zondag 3 juni 2012 22:50:06(UTC)
carpteamzhz


25 ponder

Lid sinds: 31-1-2011(UTC)
Berichten: 429

richtprijs ?
karpers dit jaar 82 zwaarste vis 19.3 kilo

vorig jaar 83

als je niks gevangen hebt ben je tevroeg naar huis gegaan !
Smif  
#3 Gepost : maandag 4 juni 2012 22:28:56(UTC)
Smif


15 ponder

Lid sinds: 15-3-2012(UTC)
Berichten: 154

Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
ben ook wel benieuwd naar richtprijs?
Ik zeg maar ZOO dat is korter dan dierentuin
Erwin  
#4 Gepost : dinsdag 5 juni 2012 11:54:23(UTC)
Erwin


CarpFeeling Crew

Lid sinds: 8-1-2009(UTC)
Berichten: 7.647
Man
Nederland
Locatie: Kampen

Bedankjes: 71 keer
Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
Mooi toestel hoor. En lekker compleet. Daar kun je goed mee uit de voeten.

Maar als ik vragen mag. Je doet je fototoestel weg omdat je een camera hebt gekocht? De gopro filmt maar maakt toch geen foto's? Bovendien filmt de gopro met een enorme groothoek. Daar maak je niet de mooiste foto's mee.

Gr. Erwin
Karperrazzi  
#5 Gepost : dinsdag 5 juni 2012 16:08:09(UTC)
Karperrazzi


20 ponder

Lid sinds: 21-6-2010(UTC)
Berichten: 294

Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
ik heb twee jaar geleden 350 euro betaald. ik hanteer de stelregel dat voor goed 2e handsspul ik bereid ben de helft van de nieuwwaarde te betalen. Dus ook mijn eigen spul wat ik aanbied. Richtpijs is dus rond de 150 euro. Best veel geld voor een tweedehands toestel maar ik ben van mening dat je met dit toestel flink kunt experimenteren met de instellingen av, tv, m, flits etc i.c.m. met kantelbaarscherm, draadbalg, en de (redelijk) unieke selftimer modus een handig apparaat voor de karpervisser.

Waarom die ik hem weg? Inderdaad een gopro en heb nog een Eos 350 D liggen. Foto's worden voor mij minder belangrijk, Filmpjes daarentgen vind ik leuk om te gaan monteren en eventueel een foto uit de film te halen. De filmpjes van Ed Skillz op carpcrossing.com vind ik echt iets vertellen over sfeerbeleving etc. Een foto heeft dat toch minder.

Vrouwlief heeft voldoende aan haar camera van de galaxy s2..Vandaar dat de powershot weg MAG!

Groet.
Theo

Bewerkt door de gebruiker dinsdag 5 juni 2012 16:11:25(UTC)  | Reden: Niet aangegeven

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.