10 ponder Lid sinds: 25-10-2011(UTC) Berichten: 93
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 634
Is 4 keer bedankt in 4 post(s)
|
klein gokje, maar ik geloof dat het om wychwood banksticks gaat. Daar heb ik een setje van, weliswaar de titanium versie. Die doen gewoon wat ze moeten, zijn degelijke banksticks, degelijk RVS, tjah wat kun je nog meer over banksticks vertellen?
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
Dit lijkt inderdaad verdacht veel op wychwood. Voor die prijs is het altijd het proberen waard toch? |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
wychwood heeft wel dubbele schroeven, maar naar mijn weten niet dat kleine staafje wat uitsteekt |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
voor het zelfde geld heb je ook de black label range. en rvs voor 9 euro. denk niet dat het dan hele goede kwaliteit is. grtn
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 360
Bedankjes: 4 keer
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Bekijkt berichten in topic: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Ik heb de wychwood banksticks, deze hebben idd niet die pin aan de zijkant.. ze lijken er wel erg op idd. Waarom zou je ze niet kopen voor dat geld, het is RVS, duurzaam, dus als ze een paar jaar mee gaan ben jij spekkoper. Op zich blijven ze gerust mooi als je er een beetje zuinig op bent. |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Of ze mooi blijven zit ik nooit zo mee, maar ik heb er een paar waarvan het schroefdraaddeel loslaat van de stang. Een ander stel die niet echt vast te draaien zijn en verschillende goedkopere rvs buzzerbars die blijven wiebelen, omdat er speling in zit. Allemaal goedkoop spul. Allemaal aanbiedingen waar ik spijt van heb. Wanneer je echt goed spul wilt kom je toch bij de duurdere merken uit. Ik gebruik nu deze, maar dat is geen rvs. Geen bars, twee steuntjes per stok. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 5 juni 2012 00:15:27(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 29-1-2011(UTC) Berichten: 35
|
Zijn niet die van wychwood, die gebruik ik ook en zijn duurder. Er bestaan verschillende soorten kwaliteit van roestvrij staal. |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Alle waarde naar zijn geld! Zoals Steven hierboven al aangeeft heb je veel verschillen in de kwaliteit van roestvaststaal. Ik zou eerder naar een aluminium setje kijken van Cygnet Tackle. Lekker lichtgewicht en van een prima kwaliteit!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Ruud Gosselink schreef:Of ze mooi blijven zit ik nooit zo mee, maar ik heb er een paar waarvan het schroefdraaddeel loslaat van de stang. Een ander stel die niet echt vast te draaien zijn en verschillende goedkopere rvs buzzerbars die blijven wiebelen, omdat er speling in zit. Allemaal goedkoop spul. Allemaal aanbiedingen waar ik spijt van heb. Wanneer je echt goed spul wilt kom je toch bij de duurdere merken uit. Ik gebruik nu deze, maar dat is geen rvs. Geen bars, twee steuntjes per stok. Hier nog één met de zelfde in gebruik. Al die poeha over rvs... het is zwaar, moet 2 keer borgen anders blijft het niet zitten en er is veel kwaliteits verschil. Liever aluminium met een geharde stalen punt. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
|
Erwin Krijgsman schreef:Ruud Gosselink schreef:Of ze mooi blijven zit ik nooit zo mee, maar ik heb er een paar waarvan het schroefdraaddeel loslaat van de stang. Een ander stel die niet echt vast te draaien zijn en verschillende goedkopere rvs buzzerbars die blijven wiebelen, omdat er speling in zit. Allemaal goedkoop spul. Allemaal aanbiedingen waar ik spijt van heb. Wanneer je echt goed spul wilt kom je toch bij de duurdere merken uit. Ik gebruik nu deze, maar dat is geen rvs. Geen bars, twee steuntjes per stok. Hier nog één met de zelfde in gebruik. Al die poeha over rvs... het is zwaar, moet 2 keer borgen anders blijft het niet zitten en er is veel kwaliteits verschil. Liever aluminium met een geharde stalen punt. Mvg Erwin +1
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 25-10-2011(UTC) Berichten: 93
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Die tim zegt zijn ook bij kruidenier. scheelt weer 7 euro aan verzenden. ziet er mooi uit dat cygnet
|
|
|
|
|
Is zeker leuk spul! Ben momenteel een setje aan het testen voor een review! Tot nu toe zeer tevreden!
|
|
|
|
|
timvanzanten schreef:Is zeker leuk spul! Ben momenteel een setje aan het testen voor een review! Tot nu toe zeer tevreden! he wat klinkt dat vervelend tim. xd Ben benieuwf naar je stukje.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Toch jammer dat er geen cam-lock sluiting op zit... voor de rest een echte mooie zwarte Fox. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
wat kan je testen aan een bankstick? |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Zat Lodewijk! krasbestendigheid, hoe goed sluit de stelschroef, hoe buigzaam of breekbaar zijn ze etc.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.