35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Heb sinds gister een penn affinity 8000 in bezit uiteraard moest daar ook een nieuwe hoofdlijn op en mijn oog is gevallen op de awa-shima browny carp mede vanwege de hoge trekkracht bij een geringe diameter in mijn geval 0.32 mm trekkracht 15,9 kilo. Heb er nu een nacht mee gevist en ook mee gevangen maar dit is uiteraard te weinig om een oordeel te vellen. Wel vind ik dat er flinke rek in de lijn zit echter ervaar ik dit niet als vervelend verder is de lijn goed soepel en laat zich goed knopen. Nou vroeg ik mij af of er meer mensen ervaring hebben met deze lijn. Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
Topspul vind ik het Patrick !!!
|
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Prima lijn en ik vind de rek wel meevallen. Zal zeker te maken hebben met welke lijn je hem vergelijkt. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
@Patric (offtopic) Hoe bevallen de molens?
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Erwin schreef:@Patric (offtopic) Hoe bevallen de molens? Had er eerst 1 gehaald afgelopen vrijdag en gister meteen 2 bij besteld. Dus bevallen goed. En bevallen ze jouw ook? Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 16-4-2013(UTC) Berichten: 1
|
Patrick Wolters schreef:Heb sinds gister een penn affinity 8000 in bezit uiteraard moest daar ook een nieuwe hoofdlijn op en mijn oog is gevallen op de awa-shima browny carp mede vanwege de hoge trekkracht bij een geringe diameter in mijn geval 0.32 mm trekkracht 15,9 kilo. Heb er nu een nacht mee gevist en ook mee gevangen maar dit is uiteraard te weinig om een oordeel te vellen. Wel vind ik dat er flinke rek in de lijn zit echter ervaar ik dit niet als vervelend verder is de lijn goed soepel en laat zich goed knopen. Nou vroeg ik mij af of er meer mensen ervaring hebben met deze lijn. Mvg Patrick
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.