25 ponder Lid sinds: 9-7-2010(UTC) Berichten: 464
|
De titel is een beetje vreemd, maar ik zal het uitleggen. Het kanaal waaraan ik al m'n hele leven woon is voor 2 jaar terug totaal verbouwd. De kanten van het water waren geërodeerd en dat werd te gevaarlijk voor mens en dier. Voorheen werd er redelijk gevist, al waren het steeds dezelfde. Ook werd er goed gevangen. Sinds de hele verbouwing van het kanaal vist er helemaal niemand, waarschijnlijk omdat ze denken dat de vis ergens anders is, en omdat het er nu niet echt bepaald mooi meer uit ziet. Ook ik had de hoop al een beetje opgegeven. Totdat ik er op een avond weer langs liep. Ik schrok gewoon hoeveel karper ik zag, en het water wat normaal bruin en troebel was, was kraakhelder geworden met hier en daar wat stukken wier. De vraag aan jullie, hoe kan ik dit het best aanpakken qua voerstrategieën e.d? Veel of weinig? Klein of groot? Ik hoor het graag! Alvast bedankt! Gr Danny! b |
Never let the fear of striking out keep you from playing the game..! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 30-6-2011(UTC) Berichten: 90
|
Ik verwacht dat je op dat water keihard zult gaanvangen ook zonder bij voeren, omdat er zo lang amper is gevist en ze willen dan wel eten. In iedergeval succes,
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 21-9-2011(UTC) Berichten: 182
|
kleine hoeveelheden partikels en dan af en toe paar handjes boilies verschillende maten Succes
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Ze kennen de boilie en particle al dus dat wordt lekker rammen als je aan de gang gaat. Niet bang zijn maar gewoon vissen zoals je altijd doet. Vissen die een tijd niet belaagd zijn, zijn heerlijk naïef. Je hebt gewoon vangstgarantie. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
|
Thanks voor de tips mannen. Net nog even wezen voeren en kijken. Met particles en gebroken boilies wat gevoerd op de stekken. Wat een activiteit zeg, niet normaal meer. Ik voer nog een tijdje voorzichtig door, en ga het maandag een nachtje proberen. 100% vangstgarantie is er nooit, maar dit komt wel aardig in de buurt!! Nogmaals bedankt! Groetjes Danny |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
ok, super ! Ben benieuwd naar je verslagje hoe het gegaan is, als ik dit zo lees, krijg ik ook weer kriebels om een onbekend water waar niet veel gevist wordt aan te pakken, zeker als ik hoor veel activiteit ! succes ermee ! |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
|
Dankje, ik ga mijn best doen. Ik zal waarschijnlijk maandag wel een 'live vanaf de waterkant' gaan doen. Let's hope for the best! b |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
ok, ik kijk er naar uit ! |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
|
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 549
|
succes ik hoop dat je een paar mooie vissen op de mat krijgt! ik kijk uit naar je verslag |
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.