Nieuwe uitzetting Lid sinds: 10-4-2012(UTC) Berichten: 8
|
hallo, ik zou graag een voerboot rond de 800euro hebben met fisffinder weten jullie mischien een voerboot?
groetjes joseph
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
henk mss wel maar het liefst nieuw he snap je wel iets betrouwelijker he
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
joseph 123 schreef:henk mss wel maar het liefst nieuw he snap je wel iets betrouwelijker he Ik denk dat je budget iets te laag is, voor een goede voerboot. |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
a oke das heel spijtig maar welke voerboot zou je voor dat bedrag 2dehands nog kunnen kopen ?
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
Je zou kunnen kijken naar een dreamcatcher. Deze zit op €1000 incl dieptemeter volgens mij.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
waarom niet een trend hoor er toch goede verhalen over |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-10-2009(UTC) Berichten: 412
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Moet dit niet in het topic 'Vraag' of 'materiaal & techniek'? Bewerkt door de gebruiker dinsdag 22 mei 2012 23:25:24(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Ron van Houtum schreef:waarom niet een trend hoor er toch goede verhalen over prima boot,kan er niks anders over zeggen. alleen geen visvinder in laten bouwen,daar zijn deze bootjes NIET geschikt voor |
groet erik |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
ook niet,gaat ontzettend scheef hangen.
2 maatjes van mij hebben er ook eentje. eentje had inbouw en de andere opbouw. Beidde niet tevreden en begrijpelijk. Daarom op mijn trend geen dieptemeter/visvinder.
(heb het wel over de rf15) |
groet erik |
|
|
|
|
zag op mp voor nog geen 600 met rf15 nieuw
maar wat doet die dan precies erik? storen of zo omdat hij zo klein is zal er wel een filter tussen moeten
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik heb een dreamcatcher z.g.a.n. met alles erop en eraan. Halogeenstraler, dieptemeter, fishfinder, dubbele voerbak, etc. Ik wil graag toe naar een rubberboot met fluistermotor. Boot is nu perfect, heb er wat storingen op gehad maar is volledig verholpen door Leon Bosveld. Zit booster op voor zekerheid. Boot is af te halen met 2 accu's voor €650,-
groet,
Ronald |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
|
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 10-7-2011(UTC) Berichten: 34
|
nanotec met hummibird bij fish fun 800 euro
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.