45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Maandag 28 mei, 20.25 uur AVRO op Nederland 2 Wat beweegt de visser. Is het een sport, een hobby of een vlucht? Of is vissen als jagen, een oeroud instinct? Wie zijn die vissers? Wat gebeurt er met je als je vist? Als je een vis vangt? Als je niets vangt? Waarom vissen vooral mannen? Waarom worden de meeste gevangen vissen niet gegeten, maar teruggezet? En: hoe ervaart die vis dat eigenlijk? Zo'n haak in z'n bek? De Teledoc V.I.S.S.E.N, een productie van Windmill Film, is een film van regisseur Pieter-Rim de Kroon en scenarioschrijver Maarten de Kroon. Zij kregen een Gouden Kalf voor hun documentaire Hollands Licht. In V.I.S.S.E.N duiken ze in de wereld van de visser, en de vissen. Boven water en onder water. Op 't IJ, aan de kust, op de Noordzee, in de stad, de polder en op en aan de meren en rivieren. Daarmee geeft V.I.S.S.E.N een verrassend beeld van de parallelle wereld van de visser en de vis in Nederland. V.I.S.S.E.N is een coproductie van Windmill Film en AVRO in samenwerking met het CoBO en het Filmfonds.
|
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Davey Remmig schreef:Maandag 28 mei, 20.25 uur AVRO op Nederland 2 Wat beweegt de visser. Is het een sport, een hobby of een vlucht? Of is vissen als jagen, een oeroud instinct? Wie zijn die vissers? Wat gebeurt er met je als je vist? Als je een vis vangt? Als je niets vangt? Waarom vissen vooral mannen? Waarom worden de meeste gevangen vissen niet gegeten, maar teruggezet? En: hoe ervaart die vis dat eigenlijk? Zo'n haak in z'n bek?
De Teledoc V.I.S.S.E.N, een productie van Windmill Film, is een film van regisseur Pieter-Rim de Kroon en scenarioschrijver Maarten de Kroon. Zij kregen een Gouden Kalf voor hun documentaire Hollands Licht. In V.I.S.S.E.N duiken ze in de wereld van de visser, en de vissen. Boven water en onder water. Op 't IJ, aan de kust, op de Noordzee, in de stad, de polder en op en aan de meren en rivieren. Daarmee geeft V.I.S.S.E.N een verrassend beeld van de parallelle wereld van de visser en de vis in Nederland. V.I.S.S.E.N is een coproductie van Windmill Film en AVRO in samenwerking met het CoBO en het Filmfonds.
Goeie tip! Maar er ligt hier al een paar dagen een heel lief geschreven briefje van mijn zoon om het op te nemen. De trailer is i.i.g. al prachtig :-).
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
|
|
|
|
|
graag gedaan |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik ga hem zo lekker op mijn gemakje kijken! Heb er zin in!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-4-2012(UTC) Berichten: 137
|
Aardige docu maar ook niet meer dan dat. Ik kon wél genieten van die twee jongens die achter de snoeken aan gingen. Die straalde echt heel veel plezier uit . Bewerkt door de gebruiker maandag 28 mei 2012 22:58:20(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Helemaal eens met Sebastian.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Helemaal mee eens. Deed me erg denken aan mij als kleine dreumis
|
|
|
|
|
Ik heb em opgenomen moet hem nog gaan bekijken |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Erwin schreef:Helemaal mee eens. Deed me erg denken aan mij als kleine dreumis Laatst nog gesnoekt dan hehehehehe |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
Hehehe..... nee... is al weer een tijdje geleden
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.