logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
leen  
#1 Gepost : vrijdag 25 mei 2012 02:25:49(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

Bedankjes: 74 keer
Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
Ziet er mooi uit, maar ik mis voor mijn visserij (karper) nog wel wat.

Hierbij wat suggesties die ik naar de ontwikkelaar gestuurd heb (zie adres op de website https://play.google.com/...etails?id=nl.mijnvismaat )

Zeer gewenst :
- Datum van vangst is de datum van invoer – zou ik moeten kunnen wijzigen (zeker omdat ik een vangstbestand uit het verleden wil kunnen toevoegen
- Diepte kan nu alleen in hele meters ; graag in decimalen è 2,4 mtr bv
- Mogelijkheid om ingevoerde vangsten te verwijderen

Graag gewenst :
- Aas keuze – zou ik zelf al enkele standaard keuzes moeten kunnen kiezen met daarbij optionele gegevens kunnen aanvullen/toevoegen met daarnaast een mogelijkheid om een foto van (de rig met) het aas
- Locatie ; zou mooi zijn om bij een eigen locatie de GPS coordinaten toe te voegen (als men bij invoer niet aan de waterkant meer zit)

Zou aardig zijn (nice to have):
- Windrichting erbij kunnen zetten zou mooi zijn
- Rigtype/lengte en evt aanvullingen erop zou ik in willen kunnen voegen ; met daarnaast een foto ervan

Ik heb geen idee of "de ontwikkelaar" hier op zit te wachten, maar dat merken we vanzelf ;-)
Sponsor
carp-fighters  
#2 Gepost : vrijdag 25 mei 2012 10:09:36(UTC)
carp-fighters

10 ponder

Willen jullie je account naam geven?
Dan voeg ik jullie toe.

mvg
Karper teller 2011: 249 geeindigd Breede lach
Karper teller 2012: 29
Jelle klein falckenborg  
#3 Gepost : zaterdag 26 mei 2012 00:28:58(UTC)
Jelle klein falckenborg

15 ponder

Volgens mij als je zelf zo'n app maakt kun je geld verdienen(Y) denk dat veel mensen er wel op zitten te wachten!
luuk412  
#4 Gepost : zaterdag 26 mei 2012 23:32:32(UTC)
luuk412

25 ponder

carp-fighters schreef:
Willen jullie je account naam geven?
Dan voeg ik jullie toe.

Luuk van der Borgh
[email protected]

Carp fishing is not a hobby, it's a passion
luuk412  
#5 Gepost : zaterdag 26 mei 2012 23:34:25(UTC)
luuk412

25 ponder

leen schreef:
Zeer gewenst :
- Datum van vangst is de datum van invoer – zou ik moeten kunnen wijzigen (zeker omdat ik een vangstbestand uit het verleden wil kunnen toevoegen

aan deze 3 punten stoorde ik mij ook vooral de diepte. ik vond het heel raar dat ik geen decimalen kon invoeren.
goed dat je hem dat gemaild hebt. de app is nog in ontwikkeling dus ik denk dat dat nog wel gaat komen.
Carp fishing is not a hobby, it's a passion
coen  
#6 Gepost : dinsdag 29 mei 2012 22:30:30(UTC)
coen

Nieuwe uitzetting

Voeg maar toe!
Coen Joling Like
leen  
#7 Gepost : woensdag 30 mei 2012 00:36:03(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

luuk412 schreef:
leen schreef:
Zeer gewenst :

aan deze 3 punten stoorde ik mij ook vooral de diepte. ik vond het heel raar dat ik geen decimalen kon invoeren.
goed dat je hem dat gemaild hebt. de app is nog in ontwikkeling dus ik denk dat dat nog wel gaat komen.

Ik zou het ook zelf aanmelden. 1 melding maakt niet zo'n indruk lijkt me.
Gevansten  
#8 Gepost : vrijdag 1 juni 2012 23:07:09(UTC)
Gevansten

Nieuwe uitzetting

Ik zit er ook op, Ge van Sten [email protected] voegen me maar toe!
Ben pas net begonnen met devismaat, de app van SVR Vangsten vind ik alleen nog wel mooier eigenlijk. Die kan registreren in pond en kilo, en je aas onthouden. Op de site kan je je eigen invulvelden aan je logboek toevoegen zoals de rigs enzo die Leen noemt. En je kan ook invullen op datum.
leen  
#9 Gepost : zaterdag 9 juni 2012 21:08:35(UTC)
leen

40 ponder

Man
Nederland

leen schreef:
Ziet er mooi uit, maar ik mis voor mijn visserij (karper) nog wel wat.

Hierbij wat suggesties die ik naar de ontwikkelaar gestuurd heb (zie adres op de website https://play.google.com/...etails?id=nl.mijnvismaat )

Zeer gewenst :

Graag gewenst :
- Aas keuze – zou ik zelf al enkele standaard keuzes moeten kunnen kiezen met daarbij optionele gegevens kunnen aanvullen/toevoegen met daarnaast een mogelijkheid om een foto van (de rig met) het aas
- Locatie ; zou mooi zijn om bij een eigen locatie de GPS coordinaten toe te voegen (als men bij invoer niet aan de waterkant meer zit)

Zou aardig zijn (nice to have):
- Windrichting erbij kunnen zetten zou mooi zijn
- Rigtype/lengte en evt aanvullingen erop zou ik in willen kunnen voegen ; met daarnaast een foto ervan

Ik heb geen idee of "de ontwikkelaar" hier op zit te wachten, maar dat merken we vanzelf ;-)

Reactie van Sport Visserij Nederland:

Beste Leen,

Ten eerste hartelijk dank voor je feedback!

Diepe kun je op de app alleen in hele meters invoeren. Op de website kan dit wel in halve meters. Ik zal doorgeven aan de webdisigners dat diepte ook op de app in decimalen moet. Tot de nieuwe update komt kun je het wel via de website invoeren dat is nu even makkelijker.
Voor de datum geldt hetzelfde. Op de webiste kun je die wel wijzigen op de app is bewust gekozen om alleen de invoertijd te registreren.

Visweer wordt in de toekomst gekoppeld dan is bij iedere vangst het weer van die dag te zien.

Een vangst verwijderen op je app moet wel mogelijk zijn via wijzigen. Ik ga dit doorgeven.

Wat betreft de locatie neemt de app de huidige locatie. Je moet de app zien als een tool die je in het veld gebruikt. Thuis kun je de laptop of pc gebruiken om e.a. aan te passen of details in te voeren.
Aassoorten kiezen we als vrij veld als je standaard dingen er in gaat zetten ben je nooit compleet. Foto's van aas of kun je ook uploaden op dezelfde manier als de visfoto. Je kan meerdere foto's per vis toevoegen.

PS: Het lijkt wel te helpen om wensen/vragen daar neer te leggen. (helpt in ieder geval meer dan "voeg mij maar toe" reacties ;-)Doe ik overigens niet.

Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (3)
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.