@Ron
De voerbak van de Powercatcher doet het niet meer, dat zwarte scharniertje is krijgt hem niet meer over het kantelpunt heen.
Ik dacht nou dan gebruik ik de boot wel om het water verder te verkennen met de fishfinder. Maar ook die is helemaal van slag geraakt en heb hem ook niet meer goed gekregen. Heb alle batterijen ter plekke ook vervangen zowel het 9volt blokje als de penlite's maar ook dit mocht niet baten.
Het viel mij wel op dat het binnen in de boot zeer vochtig was, dus er is naar mijn mening ergens water naar binnen gekomen waardoor het gesoldeerde open printplaatje niet goed meer functioneert door het vele vocht.
Ik heb het vermoeden dat het water bij de verlichting naar binnen is komen zetten.
Als ik nu mijn fishfinder aanzet gaat hij nu ook ineens signaal ontvangen van het eitje terwijl het niet eens in het water legt(dit was in het verleden ook niet zo)
Kortom fishfinder is dus ook ernstig van slag
Mijn neef zei gelijk ooohhhhhh we hebben de Soul baitboat nog, gelijk ging hij naar de tent om de voerboot te bakken en zette de boot aan.
Hij trok ineens heel wit weg
en zat heftig aan de handzender te klooien.
Als hij intern aan de bedrading zat ging de boot het ineens weer doen, ook het kristalletje reageerde op menselijk kontact.
Het zullen waarschijn problemen zijn met de kristallen/en of zekeringen.
We hebben de Soul boot nog even aan de praat gekregen , maar tijdens het uitvaren stopte de boot ermee op 100meter afstand. Dus die konden we peddelend halen.
De boten hebben het zeker drie dagen geweldig gedaan, en hebben beter gepresteerd dan ooit.
De fishfinders bv gingen in bijde boten in Nederland nooit verder dan 180 meter.Op Du Der hebben de fishfinder het gepresteerd om zeker afstanden te halen tot de bijna 300 meter.De ene fisfinder was van Fishfun en de ander van Bosveld , dus wat de afstanden betrefd zat dit zeker wel snor.
Maar goed zoals ik al vertelde het ze zitten allebij nog in de garantie periodes dus de boten gaan gewoon weer terug naar de verkopers, het is alleen jammer dat ik dit bijna elk jaar heb en begin er nu al een beetje aan te wennen (al is het niet voor te stellen)
d
Bewerkt door de gebruiker zaterdag 26 mei 2012 20:14:52(UTC)
| Reden: Niet aangegeven