logo
Welkom gast! Om van alle functies gebruik te kunnen maken kun je Inloggen of Registreren.

Mededeling

Icon
Error

154 Pagina's«<678910>»
Delen
Opties
Ga naar laatste bericht Ga naar het laatste ongelezen bericht
ronald kingma  
#141 Gepost : maandag 29 maart 2010 21:34:07(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

Bedankjes: 7 keer
Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
d'oh! shit happens, was toch niet de nieuwe tent loedel? of heb je nog geen nieuwe gehaald

Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
Lodewijk  
#142 Gepost : maandag 29 maart 2010 23:41:59(UTC)
Lodewijk

55 ponder

Bedankjes: 2 keer
Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
hey ronald...
nee nog niet de nieuwe een oldschool rodhutchinson haha
zit te aasen op de tent van een ex vismaatje van me broer ding is splinternieuw met skin helemaal compleet
maar hij wil nog niks aan de prijs doen grrrrr
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
ronald kingma  
#143 Gepost : dinsdag 30 maart 2010 18:12:32(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

nou succes met het kopen dan maar en gelukkig een oude tent.

Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
ronpothuizen  
#144 Gepost : vrijdag 2 april 2010 09:29:36(UTC)
ronpothuizen

25 ponder

Sta net op en het zonnetje schijnt,me huis staat al vol met me spullen.Over een paar uurtjes ga ik er op uit voor me eerste echte sessie,als het vannacht maar niet zo koud wordt als gisteren.Breede lach
Lodewijk  
#145 Gepost : vrijdag 2 april 2010 11:45:52(UTC)
Lodewijk

55 ponder

ronpothuizen schreef:
Sta net op en het zonnetje schijnt,me huis staat al vol met me spullen.Over een paar uurtjes ga ik er op uit voor me eerste echte sessie,als het vannacht maar niet zo koud wordt als gisteren.Breede lach

graad of 3 Knipoog
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest'
steef zenden  
#146 Gepost : vrijdag 2 april 2010 13:36:49(UTC)
steef zenden

50 ponder

vannacht was het echt wel aardig weer afgekoeld naar een graadje of 4.......
maar de temparatuur loopt langzaam weer omhoog.....
werd tijd.....
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...

sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!

Tim_Ellerman  
#147 Gepost : vrijdag 2 april 2010 14:29:16(UTC)
Tim_Ellerman

35 ponder

Pffffffff! Weekend.. ben kapot. Het is druk op me werk en word de komende 2 maanden alleen nog maar veeeeel drukker.
Rij bloemen en planten van kwekers naar bloemenveilingen toe,zitten de komende tijd met al het perkgoed voor in de tuin enzo. word weer flink buffelen de komende weken.

Heb er niet zoveel zin in hahaha!

Wil van morgen op zondag een nachtje gaan pakken.. heel ff t weer afwachten want ze geven behoorlijk wat rottigheid en nattigheid aan:S

Hoop dat het mee valt en ik toch weer ff kan gaan..Bidden

Groetjesssssss
Groetjes, Tim

Tim_Ellerman  
#148 Gepost : zaterdag 3 april 2010 12:45:35(UTC)
Tim_Ellerman

35 ponder

Vissen gaat m niet worden hier.. word hoosweer zeggen ze,regend nu al..:(

Over 2 wkn dan maar...!!
Groetjes, Tim

Lodewijk  
#149 Gepost : zaterdag 3 april 2010 13:18:05(UTC)
Lodewijk

55 ponder

zit in dubio
wel vissen niet vissen......
is mooi weer nu maar wie zegt dat dat vanavond en vannacht ook zo is.......
ronpothuizen  
#150 Gepost : zaterdag 3 april 2010 13:34:05(UTC)
ronpothuizen

25 ponder

Nou ben net terug,wat een ellende.
Begon gistermiddag al goed,spullen uitgeladen,wil de bus afsluiten trek ik de schuifdeur finaal uit de rails.Na wat gekloot de deur er weer in,en de sullen naar de stek sjouwen.Het begon inmiddels steeds harder te waaien en aangezien we vlak aan de kust zitten,werd het al snel 6 bft.Een paar uurtjes erna begon het flink te regenen en is het 's avonds niet meer droog geweest.Mijn zoon lag al om 20.00 uur in de slaapzak want het werd toch wel aardig koud.Ik ben nog effe blijven zitten en moest toch om 22.00 uur ook van ellende me zak in.Om 22.30 uur moesten we er uit omdat me zoon zijn delkim herrie begon te maken,het was een flinke winde. Gauw erna er weer in.Voor de rest niks meer gebeurt,vanmorgen bakje koffie zetten en daarna als een speer weer opruimen want er zat weer en bui aan te komen.
Dit hebben we net gered voordat het weer begon regenen,inladen en weg dus.
Ja was het maar waar, de bus start niet,want de verlichting heeft de hele nacht gebrand in de laadruimte.
Nog een geluk dat mijn zwager ook mee was vissen,en ik startkabels bij me had,dus alsnog naar huis.
Geen karper gezien, nat,koud,en een bus vol natte blubberige spullen.
DUS MIJN HUMEUR VAN DE DAG,JE RAAD HET AL.
ronpothuizen  
#151 Gepost : zaterdag 3 april 2010 13:34:57(UTC)
ronpothuizen

25 ponder

loedel schreef:
zit in dubio
wel vissen niet vissen......
is mooi weer nu maar wie zegt dat dat vanavond en vannacht ook zo is.......

Niet doen Loedel,geloof me
Tim_Ellerman  
#152 Gepost : zaterdag 3 april 2010 13:49:39(UTC)
Tim_Ellerman

35 ponder

Kl*te Ron! altijd fijn he als alles niet lekker loopt.. en dan dat weer er nog bij ook..

Hier regend t weer hard. beetje jammer.

Nu maar een dagej bij moeders op bezoek..

Groetjes, Tim

Lodewijk  
#153 Gepost : zaterdag 3 april 2010 14:31:28(UTC)
Lodewijk

55 ponder

Tim_Ellerman schreef:

Nu maar een dagej bij moeders op bezoek..

ging je niet liever vissen??? gigglesmil
timvanzanten  
#154 Gepost : zaterdag 3 april 2010 15:17:05(UTC)
timvanzanten

CarpFeeling Crew

Bedankjes: 4 keer
Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
tja, hier is het humeur ook niet best. die verrekte $^*wind ook. even pennen en vlokken is uit den boze. overal staat wind op doordat de wind steeds draait. Zie je eindelijk karper liggen op een stukje uit de wind, is die plek onbereikbaar doordat het betreffende water aan allerlei tuinen ligt! We gingen gister met een onweerwolkje boven ons hoofd weer naar huis. Op mijn thuiswater is het ook al niet veel. er kan gewoonweg niet gevist worden omdat het kanaal gewoonweg 40cm lager staat en dat al maanden lang. op mijn favoriete stekkie staat nu 30 cm water! van mij mag het het daarom vrij hard gaan regenen de komende dagen. ga ik wel lekker slapen! en dan te bedenken dat ik vorig jaar de eerste vis van mijn thuiswater al lang en breed op de mat had liggen. zucht..
ronpothuizen  
#155 Gepost : zaterdag 3 april 2010 15:23:15(UTC)
ronpothuizen

25 ponder

Ja Tim,op mijn water stond het water ook behoorlijk laag,verwachten ze dan zoveel regen??
timvanzanten  
#156 Gepost : zaterdag 3 april 2010 15:27:03(UTC)
timvanzanten

CarpFeeling Crew

ik zou het eigenlijk niet weten Ron. Hoop het alleen wel want ik wordt er een beetje onrustig van dat ik mijn stek niet kan gaan opbouwen. ja ben een malloot haha
ronpothuizen  
#157 Gepost : zaterdag 3 april 2010 15:31:19(UTC)
ronpothuizen

25 ponder

We hebben een lange winter achter de rug,dus als we maar enigszins denken dat het weer iets beter wordt willen we vissen.Logisch toch?
timvanzanten  
#158 Gepost : zaterdag 3 april 2010 15:36:33(UTC)
timvanzanten

CarpFeeling Crew

tja, zo is het ook hoor. we vergelijken jaren ook met elkaar terwijl de laatste jaren de seizoenen steeds meer verschillen ten opzichte van voorgaande jaren. het jammere alleen op mijn thuiswater is dat het waterpeil nog nooit zolang, zo laag is geweest. en dat terwijl juist nu de drang om te beginnen op het water groter dan ooit is.
ronald kingma  
#159 Gepost : zaterdag 3 april 2010 17:39:56(UTC)
ronald kingma

CarpFeeling Crew

Man
Nederland

hey mannen dat is apart. het water staat hier overal behoorlijk hoog. op een thuiswatertje zit normaal een klein dammetje, deze staat volledig onder water. Dus wel maf dat velen van jullie het hebben over laag water. Trouwens gisteren nog even gevist maar op wat piepjes en lijnzwemmertjes na een vette blank. mijn humeur is momenteel ook mineur, vorig jaar 14 februari al de eerste vis en nu nog helemaal zero. pfffffffffffffffff, ik wordt hier zo moe van!! Think

ronpothuizen  
#160 Gepost : zaterdag 3 april 2010 20:11:44(UTC)
ronpothuizen

25 ponder

Het water waar ik vis,doen ze veel spuien.Bij laag water op zee,spuien ze eerst naar buiten,om vervolgens daarna vanuit de rivier weer in te spuien.Verwachten ze veel regenval wachten ze met in te spuien,vandaar de lage waterstand.
Gebruikers aanwezig in dit topic
Guest (6)
154 Pagina's«<678910>»
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.