5 ponder Lid sinds: 24-2-2012(UTC) Berichten: 25
|
man man jullie vangen nog al mooie en dikke vissen. ik zit aan men 34 blank dees jaar en maar 7 karpers x( ma goe bezig gasten dumbs up |
catch and release biologische afbreekbaar visvoer of goede readymades en altijd drie onthaakings matten (moet altijd voorzichtig zijn) |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
keven janssens schreef:man man jullie vangen nog al mooie en dikke vissen. ik zit aan men 34 blank dees jaar en maar 7 karpers x( ma goe bezig gasten dumbs up altijd DRIE onthakingsmatten? |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ik heb er ook 3 maar neem er maar 2 mee |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 462
Bedankjes: 4 keer Is 12 keer bedankt in 10 post(s)
|
22.4 pond uit het machtige Du Der Het was hard werken op Lac Du Der , maar het was een hele bijzondere ervaring Groet, Danny Bewerkt: door de gebruiker vrijdag 25 mei 2012 20:40:21(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Courage, above all things, is the first quality of a warrior.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 1.962 Locatie: West-Vlaanderen Bedankjes: 100 keer Is 254 keer bedankt in 229 post(s)
|
dreamcatcher schreef:22.4 pond uit het machtige Du Der Het was hard werken op Lac Du Der , maar het was een hele bijzondere ervaring Groet, Danny Harde werk werd prachtig beloond! Bewerkt door de gebruiker vrijdag 25 mei 2012 20:27:48(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. "Show respect, only then you (can) earn respect!!" |
|
|
|
|
Wel belachelijk veel pech gehad Kapotte Powercatcher Kapotte Soul Baitsolution Rubberboot lek Fisfinder van de Powercatcher niet meer aan de praat te krijgen Fishfinder van Eagle aan de Zodiac kregen we niet meer aan de praat De waterstand van Du Der was zo hoog dat diverse stekken die met de auto toegankelijk waren kon je nu alleen met boten bereiken. Op stek 14 een giga wind waardoor de golven tegen me tent. Maarrrrrr we hebben niet geblankt |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Mooie vissen hoor! Morgen weer eens 2 nachten vissen, gigantisch veel zin in! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
ronalddehoog schreef:Mooie vissen hoor! Morgen weer eens 2 nachten vissen, gigantisch veel zin in! Jaloers... vandaag niet, morgen niet, overmorgen niet.. en dan maar hopen dat iedereen er maandag helemaal genoeg van heeft .. ;-)
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 2-1-2011(UTC) Berichten: 956
Bedankjes: 1 keer Is 3 keer bedankt in 3 post(s)
|
ronalddehoog schreef:Mooie vissen hoor! Morgen weer eens 2 nachten vissen, gigantisch veel zin in! ik ga ook even 2 nachten maken, lekker lang weekend |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Vanmorgen om 5:45 aan het water voor een paar uurtjes Omdat ik vanmiddag bij de vereniging ga helpen met het dag van de park Worden kinderen wat geïntroduceerd op het gebied van vissen Maar om een lang verhaal kort te maken Ik heb weer een vissie gevangen van 25,4 pond |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 1-9-2010(UTC) Berichten: 93
|
dreamcatcher schreef:Wel belachelijk veel pech gehad Kapotte Powercatcher Kapotte Soul Baitsolution Rubberboot lek Fisfinder van de Powercatcher niet meer aan de praat te krijgen Fishfinder van Eagle aan de Zodiac kregen we niet meer aan de praat De waterstand van Du Der was zo hoog dat diverse stekken die met de auto toegankelijk waren kon je nu alleen met boten bereiken. Op stek 14 een giga wind waardoor de golven tegen me tent. Maarrrrrr we hebben niet geblankt Heb je het spul een paar jaar in de schuur gehad zonder te controleren? |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Super mooie vis Ron! |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mooie vissen weer mannen!!
|
|
|
|
|
martijn boerema schreef:dreamcatcher schreef:Wel belachelijk veel pech gehad Kapotte Powercatcher Kapotte Soul Baitsolution Rubberboot lek Fisfinder van de Powercatcher niet meer aan de praat te krijgen Fishfinder van Eagle aan de Zodiac kregen we niet meer aan de praat De waterstand van Du Der was zo hoog dat diverse stekken die met de auto toegankelijk waren kon je nu alleen met boten bereiken. Op stek 14 een giga wind waardoor de golven tegen me tent. Maarrrrrr we hebben niet geblankt Heb je het spul een paar jaar in de schuur gehad zonder te controleren? De Powercatcher was nog geen jaar oud en gaat weer netjes terug richting Arnhem. De Soul Baitsolution is 1,5 jaar oud en reageerde nergens meer , en als die wel reageerde dan ging hij een eigen leven leiden Maarjah ik begin er weer een beetje aan te wennen dat voerboten bij mij de 3 jaar niet halen Ik heb de afgelopen jaren zo verschikkelijke ervaringen met die bootjes dat ik me eigen er niet eens meer druk om ga maken. Ik stuur ze gewoon netjes terug en ziet ze over 6 weken wel weer een keer terug |
|
|
|
|
|
btw wel mooie kleur die vis Ron, mag je trots op zijn |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
schitterende vis ron! b |
groet erik |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Daar mag je blij mee zijn met zo'n vis Ron! |
Say hello to my little friend |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
dreamcatcher schreef:martijn boerema schreef:dreamcatcher schreef:Wel belachelijk veel pech gehad Kapotte Powercatcher Kapotte Soul Baitsolution Rubberboot lek Fisfinder van de Powercatcher niet meer aan de praat te krijgen Fishfinder van Eagle aan de Zodiac kregen we niet meer aan de praat De waterstand van Du Der was zo hoog dat diverse stekken die met de auto toegankelijk waren kon je nu alleen met boten bereiken. Op stek 14 een giga wind waardoor de golven tegen me tent. Maarrrrrr we hebben niet geblankt Heb je het spul een paar jaar in de schuur gehad zonder te controleren? De Powercatcher was nog geen jaar oud en gaat weer netjes terug richting Arnhem. De Soul Baitsolution is 1,5 jaar oud en reageerde nergens meer , en als die wel reageerde dan ging hij een eigen leven leiden Maarjah ik begin er weer een beetje aan te wennen dat voerboten bij mij de 3 jaar niet halen Ik heb de afgelopen jaren zo verschikkelijke ervaringen met die bootjes dat ik me eigen er niet eens meer druk om ga maken. Ik stuur ze gewoon netjes terug en ziet ze over 6 weken wel weer een keer terug Deden de voerboten het daar alle 2 niet meer? Dan moet daar iets in de buurt staan wat op de frequentie stoort en evt de zender opblaast |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 7-2-2012(UTC) Berichten: 424
|
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.