10 ponder Lid sinds: 20-5-2012(UTC) Berichten: 80
|
hallo
zijn er ook mensen op dit forum die vaak vissen in de omgeving edam-volendam? ik hoor het graag van jullie.
mvg
roy |
Karper teller 2011: 249 geeindigd Karper teller 2012: 29 |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
carp-fighters schreef:hallo
zijn er ook mensen op dit forum die vaak vissen in de omgeving edam-volendam? ik hoor het graag van jullie.
mvg
roy Ja ik wat zou je willen weten |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-5-2012(UTC) Berichten: 80
|
heb je ergens in de omgeving een mooi meer (niet te groot) maar wel met dieptes enzo? heb je wel is op slotterplas gevist?? |
Karper teller 2011: 249 geeindigd Karper teller 2012: 29 |
|
|
|
|
carp-fighters schreef:heb je ergens in de omgeving een mooi meer (niet te groot) maar wel met dieptes enzo? heb je wel is op slotterplas gevist?? Heb wel eens op de sloterplas gevist maar is geen makkelijk water. Zou er ook zeker niet zonder boot gaan vissen omdat de vis 9 van de 10 x achter het talud de diepte induikt. Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 8-2-2011(UTC) Berichten: 1.050
Is 38 keer bedankt in 28 post(s)
|
Maakt mij ook niks uit want het ligt buiten mijn range.
Maar zodra het getal 40 valt, spitsen zich heel veel oren en komt de molen in gang want voor minder komen we tegenwoordig niet meer van de stretcher. Je hebt nu onbedoeld flink wat vissers tegen het zere been geschopt.
Heel veel plassen en meren liggen niet in de directe omgeving van Edam/Volendam. Zonde om lokale geheimen op het wereld wijde web te schoppen. |
Say hello to my little friend |
|
|
|
|
Sorry carp-fighters maar wat een dieptrieste opmerkingen plaats jij zeg. En dan verwacht jij info van anderen nou beste jongen denk dat jij nog veel moet leren maar in ieder geval niet meer van mij. Bewerkt door de gebruiker vrijdag 25 mei 2012 21:41:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.