5 ponder Lid sinds: 16-5-2012(UTC) Berichten: 47
Bedankjes: 1 keer
|
Is dit een beetje een goede boillie mensen ervaring mee? Hij is wel heerlijk zoet van geur en wat raden jullie aan met dit warme weer. |
Beter 1 karper in de hand, dan 10 in het water.... |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
Als je dit aas je vertrouwen schenkt,weet ik zeker dat je daarvoor word beloond b Wij hebben er de laatste tijd iig prima op gevangen. |
groet erik |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
de goede oude banaanboilie! Wie heeft er niet mee gevist! haha. Had ze toen van Nash. Van die lekkere zachte deegknikkertjes met die mierzoete geur! Leuke instantbol, voor langere termijn werk niet echt interessant!
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 16-5-2012(UTC) Berichten: 47
Bedankjes: 1 keer
|
oke! en met die warme weer raden jullie al korsten brood aan? |
Beter 1 karper in de hand, dan 10 in het water.... |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 9-5-2012(UTC) Berichten: 40
|
Korsten brood zijn altijd een aanrader, maar ik vind het een beetje vals spelen |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
MathiasJ schreef:Korsten brood zijn altijd een aanrader, maar ik vind het een beetje vals spelen das heel het vissen..... |
groet erik |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
MathiasJ schreef:Korsten brood zijn altijd een aanrader, maar ik vind het een beetje vals spelen Hoezo ? |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
Hou het op slim spelen. de situatie goed aanpakken
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
de nash bol he |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 311
|
Dreambaits wil ik een keer mee vissen
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.