40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Hallo,
Ik heb wel eens iets gelezen over zelf popups maken in de magnetron. Weet iemand hier misschien meer van? En zou diegene het mij even uit kunnen leggen misschien?
Alvast bedankt, Ronald de Hoog |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-5-2012(UTC) Berichten: 80
|
ronalddehoog schreef:Hallo,
Ik heb wel eens iets gelezen over zelf popups maken in de magnetron. Weet iemand hier misschien meer van? En zou diegene het mij even uit kunnen leggen misschien?
Alvast bedankt, Ronald de Hoog kijk is op de site van ttb baits, hier kan je kant en klare mix kopen je hoeft alleen nog flavour en eieren toe te voegen. http://www.ttbbaits.com/c-1524827/pop-up-mixen/ |
Karper teller 2011: 249 geeindigd Karper teller 2012: 29 |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
dat is niet waar ik naar vroeg, maar toch bedankt voor je antwoord. Met de magnetron leek me wel makkelijk als het werkt. Dan heb je al dat gedoe niet. Daarom vroeg ik er naar. |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
Een keer geprobeerd. Boilies kregen een rare kleur en lucht. Bovendien rook het hele huis naar verbrande suiker. Ze dreven wel goed.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 5-7-2011(UTC) Berichten: 1.122
|
in de magnetron tot ze iets uit gaan zetten. en klaar is klara. laat je ze net iets te lang erin worden ze zo hard als een steen. ff uitproberen b |
groet erik |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Zoals Diesel al zegt even in de magnetron. Let op: het is echt secondenwerk! Gewoon even om de 10 seconden deurtje openen en kijken! Beter trouwens zoals hierboven al is aangegeven gewoon een emmertje pop-up mix kopen. Kun je zelf de fluoro kleur uitzoeken. Sticky Baits levert onder andere fluoro kleuren pop-up mix.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 20-5-2012(UTC) Berichten: 80
|
ik zou gewoon een popup mixie kopen flavour erbij en klaar is kees |
Karper teller 2011: 249 geeindigd Karper teller 2012: 29 |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.