CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Beste bezoekers
Het zal jullie al wel zijn opgevallen maar wij dragen vaak custom CF kleding. Vanwege de grote vraag hierna hebben we besloten deze kleding te koop aan te bieden op de website. We gaan hiervoor de prijs zo laag mogelijk houden zodat het voor een ieder betaalbaar is.
Sinds vorig jaar hebben we deze kledinglijn voorzien van een nieuw design en hebben we ook gekozen voor een veel betere kwaliteit. Bovendien kun je de kleding laten voorzien van je eigen naam.
Zo hebben we naast een hoody een t-shirt, een cap en een beanie. Ook zullen we in de toekomst om de twee maanden een t-shirt voorzien van een leuke comic.
We zijn nou druk aan het werk met de website maar zodra het te bestellen is kun je dit lezen op de homepage.
M.v.g. Erwin
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Dat is een leuk initiatief Erwin, hoop wel dat je een maatje meer in het assortiment zal hebben. En polo's ? En de kleuren ? Bewerkt door de gebruiker woensdag 9 mei 2012 11:00:07(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Eindelijk een mooi CF trainingspak voor aan de waterkant Bewerkt door de gebruiker woensdag 9 mei 2012 11:06:48(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
En welke maat wordt dat dan, Ron?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
We hebben de hoody's en t-shirts als het goed is tot maatje XXXL.... dat moet dus wel goedkomen Ze zijn alleen in zwart verkrijgbaar en zullen in eerste instantie nog geen polo's maken. Deze hebben we eerder wel gehad maar kwamen niet zo mooi uit de verf. Ik denk wel dat het je goed staat Ron b
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Leuk initiatief! De kleding is van een prima kwaliteit. Ben vooral benieuwd naar de Carp Comic shirts!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Erwin schreef:We hebben de hoody's en t-shirts als het goed is tot maatje XXXL.... dat moet dus wel goedkomen Ze zijn alleen in zwart verkrijgbaar en zullen in eerste instantie nog geen polo's maken. Deze hebben we eerder wel gehad maar kwamen niet zo mooi uit de verf. Ik denk wel dat het je goed staat Ron b zit er ook een bijpassend broek bij? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-4-2012(UTC) Berichten: 200
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Gaaf Erwin!!! een beanie voor je kop met warhaar op de foto te verdoezelen na een nachtje bivvy Mijn voorkeur zou uit gaan naar een dikke warme hoodie
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Kleding is inderdaad van prima kwaliteit. Heb nu toevallig zelf een hoodie aan, zit heerlijk. Ben erg benieuwd naar de beanies, die zal ik met grote regelmaat op hebben gok ik
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 15-5-2012(UTC) Berichten: 80
|
Gaaf Erwin! gaan we zeker aanschaffen
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
Zeker een leuk idee Erwin, we horen het wel wanneer de verkoop begint. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 30-6-2011(UTC) Berichten: 90
|
als de truien die jullie droegen er ook maar komen, kan je ze ook laten drukken met je eigen naam zoals jullie ook hebben erwin?
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Erwin schreef:
Sinds vorig jaar hebben we deze kledinglijn voorzien van een nieuw design en hebben we ook gekozen voor een veel betere kwaliteit. Bovendien kun je de kleding laten voorzien van je eigen naam.
|
|
|
|
|
stefankarp schreef:als de truien die jullie droegen er ook maar komen, kan je ze ook laten drukken met je eigen naam zoals jullie ook hebben erwin? Het zijn exact dezelfde kleren Stefankarp
|
|
|
|
|
Oke, bedankt in iedergeval ik ga er sws 1 kopen
|
|
|
|
|
Kijk, dat is leuk om te horen. Zodra de shop klaar is zullen we jullie op de hoogte brengen.
|
|
|
|
|
oke mooi om te horen, Erwin ik had u een pm gestuurd heeft u die binnen gekregen?
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 19-1-2011(UTC) Berichten: 713
|
Lijkt me ook erg leuk!!! Vind het ook mooie truien |
Het maakt niet uit groot of klein, als ze maar mooi zijn
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 11-8-2011(UTC) Berichten: 493
Bedankjes: 1 keer
|
ik wil er ook wel eentje, lijkt mij egt ideale kledij! b
|
|
|
|
|
en misschien vangen we er wel beter mee hihihi |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.