10 ponder Lid sinds: 30-6-2011(UTC) Berichten: 90
|
Wat is de mening hier over de strategy bollen, kzou graag willen weten hoe de celution is. Wat vinden jullie de beste strategy bolle?
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Verplaatst naar Aas & voerstrategieën. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Vind ze er allemaal maar chemische uitzien.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 15-3-2012(UTC) Berichten: 154
Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
zien er idd chemisch uit maar denk dat het prijs/kwaliteit goede bollen zijn |
Ik zeg maar ZOO dat is korter dan dierentuin |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
floriskouters schreef:Vind ze er allemaal maar chemische uitzien. Leg eens uit? |
"Mijn grootste moet ik nog vangen". Mvg. Henk Haarlem.
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 5-5-2012(UTC) Berichten: 31
|
Ik heb zelf Pink Peach zeer te vreden of deze bol. Vriend van mij heeft Red hot chili garlic hij is er ook zeer tevreden over. Ze ruiken naar mijn mening ook goed.
groet
|
|
|
|
|
Mijn probleem is dus kvang er niks mee:S
|
|
|
|
|
Henk Haarlem schreef:floriskouters schreef:Vind ze er allemaal maar chemische uitzien. Leg eens uit? Die kleuren kunnen niet natuurlijk zijn.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 23-10-2011(UTC) Berichten: 2.908 Locatie: Haarlem Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Nee Floris, alle levensmiddelen kleurstoffen zijn de bekende E nummers, dus zelfs kleuren die je "natuurlijk" vind zijn chemisch, dat wil voor de rest niet zeggen dat ze schadelijk zijn.
|
"Kālāma Sūtra" (ook toepasbaar in het vissen) Rely not on the teacher, but on the teaching. Rely not on the words of the teaching, but on the spirit of the words. Rely not on theory, but on experience.
Do not believe in anything simply because you have heard it. Do not believe in traditions because they have been handed down for many generations. Do not believe anything because it is spoken and rumored by many. Do not believe in anything because it is written in your religious books. (Visgerelateerd boekjes) Do not believe in anything merely on the authority of your teachers and elders. |
|
|
|
|
Henk Haarlem schreef:Nee Floris, alle levensmiddelen kleurstoffen zijn de bekende E nummers, dus zelfs kleuren die je "natuurlijk" vind zijn chemisch, dat wil voor de rest niet zeggen dat ze schadelijk zijn.
Heb je mij ook niet horen zeggen. Xd Zullen vast goed zijn. Maar ik vind het toevoegen van.kleurstoffen overbodig. En ze hierdoor minder natuurlijk ogen. Maarja ik zal er toch geen andere bol aan hangen als van bb.
|
|
|
|
|
Ok dat vind ik een goed/eerlijk antwoord van je. Dat eerste vond ik negatief klinken. |
|
|
|
|
Iedereen had hier cometaar over de cellution van strategy om de velle kleur groen! Maar in de winkel zijn ze gewoon een beetje donkergroenig
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 12-6-2012(UTC) Berichten: 81
|
Maatje van me had de Red Hot Chili Garlic (oranje) bollen en deze bevielen instant erg goed. Ruiken ook goed trouwens! b Ik heb sinds kort een potje Garlic Robin Red Fish popups, waar ik ook over te spreken ben Bewerkt door de gebruiker donderdag 21 juni 2012 05:35:20(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.