5 ponder Lid sinds: 16-5-2012(UTC) Berichten: 47
Bedankjes: 1 keer
|
hoi, ik ben op zoek naar goede maar ook niet al te dure beetmelders. Het handigste is met een remote ontvanger voor de nachtsessies graag ontvang ik reacties alvast bedankt. |
Beter 1 karper in de hand, dan 10 in het water.... |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
http://link.marktplaats.nl/562217711Deze heb ik vorige week ook gekocht voor mijn vader moet zeggen werken goed absoluut geen vertraging in de ontvanger en hij is ook nog 1 op 1 Zijn ook nog nieuw te krijgen het zijn de Ultimate Culture wireless |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
bedankt ik ga is kijken wat ik kan regelen. |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mijne zijn ook te koop ron thompson's
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
en de mijne ook. fox mmx splinter nieuw |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Is zonder ontvanger lodewijk
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-9-2011(UTC) Berichten: 271
|
het is natuurlijk allemaal net wat je wilt ik heb nu een setje van 4+1 van markerworld voor 85 euries en ben daar heel erg tevreden over kan niks instellen maar dat hoeft van mij ook niet
|
|
|
|
|
heb misschien al een set beetmelders. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.