10 ponder Lid sinds: 30-6-2011(UTC) Berichten: 90
|
Als er toch een webshop komt waarom zouden er dan geen speciale bollies komen van carpfeeling? Is dat geen goed idee de eigen bollen
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
Ik kan je nu al wel zeggen dat dat niet gaat lopen. De meesten hier hebben vertrouwen in het aas waar ze mee vissen,en zullen daarom niet gauw switchen van aas. Ik tenminste niet. |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 16-5-2012(UTC) Berichten: 47
Bedankjes: 1 keer
|
inderdaad heb mijn eigen aas.. ga ze binnenkort zelf maken. |
Beter 1 karper in de hand, dan 10 in het water.... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
He Stefankarp Een leuk idee, alleen ben ik van mening dat je moet doen waar je goed in bent, en dat is niet het maken van boilies Dat laat ik liever over aan mensen die hier erg veel verstand van hebben. Bovendien zou dat ons objectieve image niet ten goede komen ben ik bang. In elk geval bedankt voor je input b M.v.g. Erwin
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 30-6-2011(UTC) Berichten: 90
|
Oke, ik dacht van misschien is dat ook wel wat maar door alle reacties geef ik iedereen wel gelijk
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-4-2012(UTC) Berichten: 200
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
hhmmmm......ik zou die bollen wel eens willen proberen, denk dat jullie best een competitief en prijsgunstig product tevoorschijn kunnen toveren. floriskouters schreef:Dat word veel werk. CF-recept maken en draaien uitbesteden? Moet toch te doen zijn met zoveel contacten. Eén van de sponsors draait zelfs bollen
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.413
|
Als je uitbesteed wel ja. Maar dan zijn het ook geen 100% carpfeeling bollen. Maar meer 1 bol onder een bepaald merk.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Leuk idee maar zoals Erwin aangeeft niet echt een goed idee. We hebben vooral een journalistieke rol. het maken van aas moet je aan mensen overlaten die hier verstand van hebben. Ik denk dat niemand zit te wachten op een zakje knikkers met een CF etiketje! Het is wel leuk gevonden!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.