40 ponder Lid sinds: 10-2-2012(UTC) Berichten: 1.064
Bedankjes: 2 keer
|
Hallo allemaal,
Ben momenteel aan het kijken voor nieuwe boilies. Ben van plan de kostra premium boilies te kopen bij henk koster. Het probleem is, de smaken zijn volgensmij allemaal goed, ik weet dat die smaken bij mij in de buurt allemaal wel aardig werken, dit weet ik vanuit ervaring met andere merken. Nou bedacht ik me, misschien kan ik mijn beslissing maken op de kleur.
Mijn vraag is dus, welke kleuren boilies gebruiken jullie het liefst?
Groetjes, Ronald de Hoog |
Voer geen oorlog, voer de vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
Ikzelf ben van het principe lichte kleur boilies te vissen. Liefst gele of licht bruine met vele zaadjes in. dit omdat mijn persoonlijke mening is, als ik ze goed zie, de karper waarschijnlijk ook. Daarom blijf ik van zwarte of donkere kleuren af. Ik weet dat andere vissers hier ook anders over denken, dit dus daarom ook mijn mening. succes in ieder geval ! |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 30-6-2011(UTC) Berichten: 90
|
Bij mij in de buurt werken eigenlijk donkere kleuren met een vel popupje bijv geel ofzo heel erg goed, er word op het moment daarop veel gevangen. Maar dat verschilt eigenlijk weer per plek, in iedergeval succes, michiel karpers zien onderwater de kleuren niet goed, meestal word alles onder de 3-4m ook wazig voor de karper.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 21-7-2010(UTC) Berichten: 572
|
stefankarp schreef:Bij mij in de buurt werken eigenlijk donkere kleuren met een vel popupje bijv geel ofzo heel erg goed, er word op het moment daarop veel gevangen. Maar dat verschilt eigenlijk weer per plek, in iedergeval succes, michiel karpers zien onderwater de kleuren niet goed, meestal word alles onder de 3-4m ook wazig voor de karper. Beste, dat geloof ik best. daarom dat ik ook vermelde dat ieder zijn eigen mening heeft. Het is bij mij dus ook puur waar ik vertrouwen in heb. Zelf zal ik NOOIT met iets vissen waar ook ik geen goed gevoel over heb, niet dat het niet kan werken. Maar van onderlijnen, tot aaskeuze tot stekken, als ik ergens geen goed gevoel in heb gebruik of doe ik het ook niet graag. |
De Doorzetter Wint ! |
|
|
|
|
Ik zeg alle bollies die je koopt eerst ffs 1tje eten en dan pas ermee visse!
|
|
|
|
|
stefankarp schreef: michiel karpers zien onderwater de kleuren niet goed, meestal word alles onder de 3-4m ook wazig voor de karper. Het water wat ik bevis is max 1,5m diep. Maar goed, bedankt voor jullie reactie |
|
|
|
|
geen dank daar zijn we voor op de site he
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 10-1-2011(UTC) Berichten: 930
|
stefankarp schreef:Ik zeg alle bollies die je koopt eerst ffs 1tje eten en dan pas ermee visse! Daar zou ik maar voorzichtig mee zijn....
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
|
|
|
|
Bedankt Tim, daar kan ik wel wat mee! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik gebruik zelf het liefst bruine/donker groene kleuren. Gewoon omdat het mooi wegvalt tegen de bodem. Ziet er natuurlijk uit en daar heb ik vertrouwen in.
Bijten de vissen heel moeilijk dan gebruik ik graag felle kleuren.
|
|
|
|
|
Ruud, alle bollies kan je zelf eten het zijn eigenlijk balletjes deeg met wat dingetjes erin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ja dat is eigenlijk een top kleur, als ik jou was zou ik een snowman rig gebruiken en er een vel pop upje op doen
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
Zolang we het niet over fluo kleuren hebben. (dubbel geflouverd : hoge respons) Kleur van je boilie gaat echt geen verschil in je vangsten brengen!
mvg
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.